« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
دکتر مهدی کوچک زاده:

بسم الله الرحمن الرحيم
اين روزها "بعضي ها" يا همان "برخي ها" خيلي غلط هاي زيادي مي كنند! مثلا؛
"بعضي ها" كه حيا را خورده و آبرو را قي كرده اند نان خود را در طعنه و كنايه به ولي نعمتاني مي دانند كه اگر نظر و صلاحديدشان مطاع نبود معلوم نبود كه مردم با آنها چه معامله اي مي كردند!
"بعضي ها" كه معلوم نيست با كدام ضابطه دكتر و چگونه استاد تمام شده اند در خيمه شب بازي جماعتي كه چوب خشك با غيرت تر از آنهاست براي اساتيد شريف كشور تعيين معيار و ضابطه مي كنند!
"بعضي ها" آنقدر وقيح شده اند كه در قضيه مذاكره و برجام مثلشان مثل تاجري است كه مي خواست باروت را به جاي زرچوبه وارد كند و وقتي مامور گمرگ مقداري از باروت را كف دست آن وقيح آتش زد و دستش هم سوخت باز با بي حيايي و وقاحت تمام مي گفت نگفتم جنس من زرچوبه است!
"بعضي ها" از فرط كودني و كج فهمي اگر هزار بار كدخدا سرشان را كلاه بگذارد باز هم مايلند صداقت و امانت كدخدا را بيازمايند، هزينه را كه ملت مي دهد چه غم!
"بعضي ها" مصداق تام و تمام ناجوانمرداني هستند كه سينه مادرشان را هم گاز مي گيرند!
"بعضي ها" مصداق همان كساني هستند كه قرآن در باره شان مي فرمايد " لم تقولون مالا تفعلون" و در حاليكه منتقدان را به باد فحاشي و اهانت مي گيرند نعره شان براي آزادي انتقاد بلند است!
"بعضي ها " مصداق " صم بكم عمي فهم لا يعقلونند" وقت خودم  و شما را تلف كردم!
عذرخواهم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: