« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵
خاصیت درمانی زالو در بزاق دهان او است که ماده ضد انعقاد خون به نام هیرودین است و موجب رقیق شدن خون و باز شدن گرفتگی رگها و در نتیجه افزایش خون‌رسانی به مغز و بدن می‌شود

به گزارش آوای دنا،در زمانهای گذشته برای درمان یا پیشگیری بسیاری از بیماریها از روشهای طب سنتی استفاده می کردند و به همین منظور افرادی فاقد تحصیلات عالیه و با حداقل تحصیلات خود ولی با کوله باری از تجربیات به مداوای بیماران می پرداختند.

روش زالو درمانی هم از جمله روش های طب سنتی بود که برای بسیاری از بیماریها مورد استفاده قرار می گرفت اما متاسفانه با روی کار آمدن طب مدرن این روش (زالو درمانی)جایگاه خود را از دست داد تا اینکه مجددا به هر دلیلی این شیوه درمانی مورد توجه قرار گرفت و امروزه برای بسیاری از درمانها مورد استفاده قرار می گیرد.

زالو از نرم‌تنان آبزی است که در شالیزارها و مرداب زندگی می‌کند. جانورشناسان تا کنون 650 نوع زالو را شناسایی کرده‌اند که برخی از انواع زالو بسیار سمی و خطرناک هستند و بعضی از انواع زالوها مفید و آثار درمانی ارزنده‌ای دارند

خاصیت درمانی زالو در بزاق دهان او است که ماده ضد انعقاد خون به نام هیرودین است و موجب رقیق شدن خون و باز شدن گرفتگی رگها و در نتیجه افزایش خون‌رسانی به مغز و بدن می‌شود.

به عقیده بعضی کارشناسان 100 نوع ماده ویژه با اثرات درمانی گوناگون توسط زالو در خون ترشح می‌شود و مورد توجه پزشکان و جراحان قرار گرفته است و در اروپا و آمریکا در موارد گرفتگی رگهای قلب، گرافتهای پوستی و زیبایی پوست و جراحی قلب و پیوند اعضا و تقویت سیستم دفاعی بدن از آن استفاده می‌شود.

در ادامه به صورت مختصر به موارد استفاده از زالو اشاره می شود:

1- دُمَل ها و زخم های چرکی و جوش هایی که در اثر عفونت خون یا در اثر ترشح هورمون جنسی در خون ( در اوایل بلوغ) بر پوست چهره و بدن ظاهر می شود و آفت زیبایی دختران جوان است. زیر هر زخم یک عدد زالو بیندازید.

2- غده های عفونی زیر پوست که درد دارد با انداختن یک عدد زالو زیر غده و یا ورم گلو از بیرون معالجه می شود.

3- برای گرفتگی رگهای قلب که موجب عوارض قلبی و تنگی نفس می شود و دکترها با عمل باز و هزینه های کلان بدون ضمانت عمل می کنند. با انداختن 4 عدد زالو بالای پستان چپ با ضمانت و هزینه کم رگها باز می شود و این مجمع صدها تجربه در این زمینه دارد.

4- عوارض سکته مغزی و نرسیدنن خون به مغز به صورت فلج یک طرفه و رعشه و لرزش سر و دستها و ضعف مغز ظاهر می شود. با انداختن 2 عدد زالو به پشت گوش طرف مقابل آن طرفی که فلج شده ، مویرگهای مغز باز و معالجه می شود. و.......

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: