« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
در دیدار با ائمه جمعه استان عنوان شد
علی محمد احمدی:تردد مدیران با ماشین‌های دولتی ممنوع است و با مدیران پروازی مخالف هستیم و برای مدیران یک برنامه زمان‌بندی تعیین شده که در بازه‌های زمانی مختلفی از حوزه‌های خود در سایر شهرستان‌ها بازدید داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در دیدار با ائمه جمعه شهرهای مختلف استان با اشاره به نقش مهم تریبون نماز جمعه به عنوان رسانه‌ای دینی در ابلاغ سیاست‌های نظام، اظهار داشت: تریبون نماز جمعه یک نقش سه بعدی در تامین منافع جامعه، مردم و ترویج ارزش‌های دینی و معنوی ایفا می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تریبون نماز جمعه همواره صدای مردم بوده است و این تریبون نقش موثری در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و دیگر توطئه‌های دشمنان نظام داشته است.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه بیش از هر کسی با مشکلات و دغدغه‌های مردم آشنایی دارند، افزود: انتظار می‌رود امام جمعه هر شهری مشکلات مردم را به گوش مسئولان برساند و نقش دوسویه خود را همچنین در انعکاس خدمات دولت به مردم بیان کند.

احمدی ابراز کرد: برای خدمت باید نگاه سیاسی را کنار بگذاریم و توسعه همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد اولویت ما است و در چهار چوب روحیه اعتدالی دولت گام برمی‌داریم.

وی با تاکید بر اینکه ملاک انتخاب مدیران نگاه صرفا سیاسی نیست، تصریح کرد: به طور قطع افراد متعهد، متخصص و باتجربه در چینش مدیریتی استان به کار گمارده می‌شوند و شایستگی حرف اول را می‌زند.

احمدی افزود: هیچ مدیری حق ندارد صرف اینکه شخصی نگاه سیاسی دارد، حقوق و حق آن را ضایع کند، چرا که باید مردم سالاری دینی، دموکراسی و شایسته سالاری مورد توجه باشد و کسی که تجربه و کارآمدی و شایستگی ندارد، مسئولیت سیاسی نمی‌پذیرد.

وی با توجه به توطئه‌های دشمنان نظام و مشکلات معیشتی مردم عنوان کرد: امروز مردم دغدغه‌های اقتصادی و اجتماعی زیادی دارند و باید از این فرصت  برای خدمت بیش از پیش به مردم و نحو مطلوب استفاده کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن  مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه هدف از زنان بی‌سرپرست گرفته تا دانش آموزان اظهار داشت: می‌طلبد نسبت به برطرف کردن این مشکلات با نگاه پدرانه و دلسوزانه گام برداشت و به ویژه نسبت به فضای مجازی با نگاه علمی و فرهنگی تری به مقابله با توطئه‌های دشمنان پرداخت.

وی عنوان کرد: هرگز نباید اجازه دهیم مسائل قومی و قبیله‌ای در تصمیم‌گیری‌های کلان ما موثر باشد چون این اختلاف‌ها سبب نابودی جامعه می‌شود و انتظار می‌رود ائمه جمعه به عنوان پدران معنوی جامعه با سعه صدر مردم را به حفظ آرامش، وحدت و همدلی تشویق کنند.

احمدی تصریح کرد: بیشتر از آنکه نگاه سیاسی به مسائل داشته باشیم یک فرد بودجه‌ای هستم و به طور قطع برنامه‌های ویژه‌ای در خصوص مسائل مالی استان داریم.

وی با تاکید بر اینکه مسئله فرهنگی دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است، بیان کرد: در این حوزه در استان مشکلات بسیاری داریم و به علت تعدد متولیان فرهنگی گام مثبتی برداشته نشده و می‌طلید باتوجه به ظرفیت‌های استان در این حوزه مدل بومی طراحی شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تردد مدیران با ماشین‌های دولتی ممنوع است و با مدیران پروازی مخالف هستیم و برای مدیران یک برنامه زمان‌بندی تعیین شده که در بازه‌های زمانی مختلفی از حوزه‌های خود در سایر شهرستان‌ها بازدید داشته باشند.

وی تصریح کرد: مصلی‌ها به عنوان یک مکان و محیط  فرهنگی و مذهبی در باور مردم و نظام هستند و بدون شک تکمیل و توسعه آنها در دستور کار دولت قرار دارد و جهت تکمیل آنها به مصلی‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالا بودجه تخصیص می‌یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: