« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
لنده
تلاش و مجاهدت بیدریغ مردم و دهیاری دهستان شیتاب مرکز بخش موگرمون شهرستان لنده در پی آتش سوزی گسترده جنگلها و مراتع کوه سفید مشرف بر بام دهستان شیتاب قابل تقدیر است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛تلاش و مجاهدت بیدریغ مردم و دهیاری دهستان شیتاب ،مرکز بخش موگرمون شهرستان لنده در خاموش کردن  آتش سوزی گسترده جنگلها و مراتع کوه سفید مشرف بر بام دهستان شیتاب قابل تقدیر است.


دهیاری و جمعی از مردم دهستان شیتاب با تلاش و مجاهدت بیدریغ خود و علیرغم نبود هر گونه امکانات مناسب و البته با حضور مسولان اداره منابع طبیعی شهرستان اقدام به خاموش کردن آتش جنگلها و مراتع کوه سفید مشرف بر بام دهستان شیتاب نمودند.


اینان هرگز به امید تجهیزات مربوطه و یگانهای امدادی ننشسته و با عشق به طبیعت ؛جنگلها و مراتع به جنگ با آتش رفته و نهایتا با زحمت فراوان اقدام به خاموشی اتش نمودند.


 حال که این مردان فداکار با بضائت اندک خود جلوی یک فاجعه زیست محیطی را گرفته شایسته تقدیر می باشند امیداست نهادهای مربوطه ضمن تجلیل از همیاری مردم نسبت به  تشکیل گروههای مردمی اقدام نمایند.



پایگاه خبری آوای رودکوف به نوبه خود از احساس مسولیت این روستائیان عزیز و دهیاری این دهستان تقدیر و تشکر می نماید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
درود بر مردم همیشه در صحنه شیتاب و ممنون از آوای رودکوف به خاطر به تصویر کشیدن این امر خوب
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: