« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
آوای رودکوف
در آخرین روز از هفته ی نیروی انتظامی برنامه های مختلفی در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی اجرا گردیده که در ادامه در قالب یک بسته خبری منتشر می گردد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در آخرین روز از هفته ی نیروی انتظامی برنامه های مختلفی در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی اجرا گردیده که در ادامه در قالب یک بسته خبری منتشر می گردد.

مانور و همایش موتورسیکلت سواران قانونمند در شهرستان بهمئي

به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمعی از موتور سیکلت سواران قانونمند شهر ليكك مركز شهرستان بهمئي در سطح اين شهر ، مانور قانونمندي در رانندگي را به اجرا گذاشتند.

« سرگرد  سيد محمد افسري  رئيس پليس راهور شهرستان بهمئي » هدف از برگزاری این مانور و همایش را  کاهش تصادفات موتورسیکلت ها و ارتقای فرهنگ موتورسواری ذكر كرد و گفت : راکبان موتورسیکلت سوارانی که از کلاه ایمنی استفاده می کنند و پایبند به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند ، تشویق می شوند.

« سرگرد  سيد محمد افسري » با بيان اينكه‌ ، فرهنگ سازی در جامعه و استفاده صحیح از وسایل نقلیه بویژه  موتورسیکلت  یکی از مهمترین موارد کاهش تصادفات در کشور است افزود : برابر ماده ۱۹ قانون جدید رسیدگی به تخلفات و اخذ جرایم ،  استفاده از کلاه ایمنی استاندارد برای رانندگان و ترک نشینان هر نوع موتورسیکلت اجباری شده است.

« وي » همچنين ، ابراز امیدواری کرد با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط راکبین و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی باشیم.

در این مانور موتورسیکلت سواران از ميدان مركزي شهر ليكك به سمت میدان حضرت امام خمینی(ره) به حرکت درآمدند.


در آخرين روز از هفته نيروي انتظامي؛
غبار روبي گلزار شهداي شهرستان بهمئي به مناسبت هفته نيروي انتظامي

به مناسبت هفته نیروی انتظامی گلزار شهداي شهر ليكك مركز شهرستان بهمئي با حضور جمعی از مسئولین ، خانواده های معظم شهدا ، نیروهای نظامی و انتظامی غبار روبی شد.

حاضران با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی شهدا و امام راحل (ره) تجدید پیمان و بر حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

گفتني است شهرستان بهمئي 126 شهيد به نظام وانقلاب تقديم كرده است.


صبح امروز همايش پياده روي خانوادگی  كاركنان نیروی انتظامی در  ارتفاعات شهر ليكك مركز شهرستان بهمئي برگزار شد.

در این همايش کارکنان نیروی انتظامی بهمئي با شعار پليس ، ایثارگری ، تلاش جهادی ،  تعالی فردی و سازمانی به همراه خانواده هایشان مسیر  5 کیلومتری ارتفاعات شهر ليكك را طی کردند.


عکس و گزارش/مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین