« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
چرام
الیاس افسردیر با بیان اینکه سپاه خط مقدم دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است تروریست را کسانی خواند که با خوی جنگ طلبی و فروش چندصد میلیارد دلاری سلاح و تسلیحات نظامی به تروریستهای خودساخته و کشورهای عربی، هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی خود جهت مصادره جهان در خاورمیانه و آفریقا به کشت و کشتار مردم بی گناه در عراق ، یمن ، سوریه و افغانستان دست میزنند .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سیدالیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام ؛ در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا ؛ سخنرانی و مواضع جدید وی در قبال برجام و ملت بزرگ ایران را کوبیدن بر طبل تو خالی و سرسپردگی به سیاستهای شیطانی اسرائیل و عربستان دانست و دروغهای سخیف و وقیحانه ترامپ را اسارت بیش از بیش در دام لابی های جنگ طلب صهیونیستی و عربی خواند .

بخشدارمرکزی چرام با فصل الخطاب خواندن فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری ، بزرگترین پیام مواضع جدید دونالد ترامپ درباره برجام را به گواه دوست و دشمن و در کمتر از 24 ساعت ، اقتدار و صلح طلبی هرچه بیش تر جمهوری اسلامی ایران و انزوا و جنگ طلبی بیش از بیش ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش در سطح جامعه جهانی دانست .

بخشدار مرکزی چرام با تشکر ویژه از صبر ، هوش و شجاعت اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای . خشم ، عصبانیت و انزاوی امروز آمریکا در جامعه جهانی را میوه و ثمره قابل لمس و غیرقابل کتمان برجام دانست . وی با اشاره به مواضع تند ، صریح و غیره منتظره اعضای 5+1 و رسانه های بین المللی در مقابل رئیس جمهور آمریکا و همچنین تنها گذاشتن ترامپ در موضع گیری جدیدش ، منتقدان داخلی برجام را به حمایت از برجام این دستاورد و قرارداد مهم جهانی و بین المللی دعوت کرد .

الیاس افسردیر با بیان اینکه سپاه خط مقدم دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دژ مستحکم مقابله با تروریسم جهانی در منطقه است . تروریست را کسانی خواند که با خوی جنگ طلبی و فروش چندصد میلیارد دلاری سلاح و تسلیحات نظامی به تروریستهای خودساخته و کشورهای عربی، هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی خود جهت مصادره جهان در خاورمیانه و آفریقا به کشت و کشتار مردم بی گناه در عراق ، یمن ، سوریه و افغانستان دست میزنند .

افسردیر با بیان اینکه اشتباه تعمدی ترامپ در بیان نام خلیج ع.ر.ب.ی به جای خلیج همیشه فارس دم تکان دادن برای اربابان عربی خود و توهین آشکارا به فرهنگ و تاریخ چندهزارساله ملت بزرگ ایران است . اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا را خارج از شآن دیپلماتیک و مایه شرمساری ملت و دولت آمریکا و تدوام بخشیدن به جنگ افروزی در جهان دانست و مواضع سخیفانه ترامپ را موجب همدلی هر چه بیشتر ملت بزرگ ایران و جناحهای مختلف فکری و سیاسی دانست .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
بنازمت افسردیر،یه ذره هم درمورد عمران آبادی چرام نظربده،آخه بخشدارمرکز چرام و مسائل آمریکا!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: