« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
کهگیلویه
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اعلام نارضایتی از سازمان مدیریت٬ لزوم وجود نیرویی توانمند در سازمان مدیریت استان را خواستار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مهندس هاشمی پور با ابراز خوشحالی از انتصاب دکتر احمدی گفت: سابقه درخشان و تجارب ارزشمند مدیریتی استاندار قابل تحسین و مایه امیدواری است.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از سابقه دیرینه کاری با استاندار اشاره کرد و اظهار داشت: نظر به شناخت خوب و عدالت و انصافی که در وجود دکتر احمدی سراغ دارم به تحولات اساسی در حوزه انتخابیه در جهت توسعه یقین دارم و به سرفصل جدید خدمت رسانی امیدوارم.

مهندس هاشمی پور پروژه های در حال اجرا٬ نیمه تمام و حیاتی حوزه های مختلف شهرستان های چهارگانه را نیازمند توجه ویژه استاندار دانست و  یادآور شد: تخصیص اعتبارات لازم جهت سرعت بخشی به این اقدامات اساسی و اشتغالزا را انتظار دارم و امیدوارم در جلب مشوق های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار، اقدامات اساسی صورت پذیرد.

 نماینده مردم در مجلس با اعلام نارضایتی از سازمان مدیریت٬ لزوم وجود نیرویی توانمند در سازمان مدیریت استان را خواستار شد.

استاندار استان در شورای اداری کهگیلویه گفت: دلیل کاستی ها و عقب ماندگی های کهگیلویه کم کاری و بی مسئولیتی مسئولان بوده و برای بهتر زیستن و بهتر شدن عزم محلی و تلاش اساسی نیاز جدی است.

دکتر احمدی با انتقاد از نوع مدیریت استان و شهرستان و نقش مدیران در پایدار ماندن محرومیت ها عنوان کرد: استان ما در مقایسه با سایر استان های مشابه در جذب اعتبارات و تخصیص ها عقب تر نبوده اما در نوع مدیریت٬ نظارت و ارتباط٬ پایین تر بوده ایم.

دکتر احمدی با اشاره به هدر رفت فرصت کارهای عمده خصوصا در حوزه آب و کشاورزی در سال های گذشته اظهار داشت: آب اولویت اصلی است و می توانستیم  کارهای اساسی انجام دهیم اما انجام  ندادیم و اگر متعهدانه انجام وظیفه می نمودیم الان در این وضعیت قرار نداشتیم.

دکتر احمدی در پایان سخنان خود با تأکید بر اعتدال و پرهیز از قومگرایی چینش مدیران را بر اساس بومی گزینی٬ توانمندی٬ کارآمدی٬ تعهد و قدرت چانه زنی برای جذب اعتبارات از اهداف و برنامه های خود اعلام نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: