« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت بررسی مشکلات فرهنگی در استان از تشکیل کارگروه های بررسی چالش های فرهنگی در قالب شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر رضا دهبانی پور در نشست شورای فرهنگ عمومی گفت: شورای فرهنگ عمومی متشکل از اعضایی با جایگاه حقوقی است و همچنین عضوهایی با جایگاه حقیقی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین کارگروه هایی برای کمک به شورای فرهنگ عمومی نیز می تواند تشکیل شود و گره گشایی در مباحث عمومی داشته باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان عنوان کرد: مشکلاتی در بحث فرهنگ عمومی در شهرستان ها داریم که باید نسبت به هدفگذاری و سیاست گذاری لازم برای حل آنها اقدام کرد.

  وی با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت ابراز داشت: جلساتی در این راستا برگزار شده است و ۹ شهرستان در بخش های مختلف  برگزاری هفته قران و عترت فعالیت می کنند.

دهبانی پور ابراز داشت: این برنامه در آینده ای نزدیک در استان برگزار خواهد شد، که همکاری همه دستگاه ها برای اجرایی شدن به نحو مطلوب آن لازم است.

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: همچنین برای هماهنگی بهتر، تعیین زمان مشخص برای برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های عملیاتی برای مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است و سبک زندگی خانواده با تاکید بر الگوی مصرف، اخلاق عمومی، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و آسیب های اجتماعی نیز موارد قابل بررسی است.

وی افزود: برای توسعه و تقویت برنامه ها در حوزه  انسجام ملی، امید به آینده، رضایت اجتماعی، اعتماد به دولت و ... نیز باید اقداماتی در چارچوب جلسات شورا انجام شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: