« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
طبق مصوبه مجلس؛
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز شرایط حمل سلاح سرد را تعیین کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 3 آبان) مجلس شورای اسلامی با اکثریت آ‌را طرح الحاق دو تبصره به ماده 617 قانون مجازات اسلامی که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود را بررسی و تصویب کردند.

طبق این مصوبه قانون حمل سلاح سرد و شرایط آن مشخص شد.

گفتنی است نمایندگان مجلس از مجموع 201 نفر با 151 رأی موافق، 25 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع این رأی را تصویب کردند. در ماده واحده این طرح آمده است تبصره‌های زیر به عنوان تبصره‌های یک و دو به ماده 617 قانون مجازات اسلامی مصوب 2/3/1375 الحاق می‌گردد.

طبق تبصره یک این ماده واحده حمل ادواتی ماننده قمه، شمشیر، چاقوی ضامن‌دار، ساتور، قداره یا پنجه بوکس که صرفا به منظور درگیری فیزیکی و ضرب و جرح به کار برده می‌شوند جرم محسوب و مرتکب به حداقل مجازات مقرر در این ماده محکوم می‌شود.

واردات، تولید و عرضه سلاح‌های مذکور ممنوع است و مرتکب به جزای نقدی درجه شش محکوم و حسب مورد این سلاح‌ها به نفع دولت ضبط یا معدوم می‌شود.


کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: