« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
یاسوج
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت حقوق شهروندی از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمد احمدی در ستاد صیانت از حقوق شهروندی، عفاف وحجاب استان، افزود: یکی از مطالبات اصلی مردم حقوق اجتماعی و شهروندی می باشد که رئیس جمهوری در برنامه های خود به مردم قول داده است و بر آن تاکید دارد.
وی به اهمیت رعایت حقوق شهروندی بخصوص در نظام اداری و ساز وکار اجرای آن تاکید کرد و اظهار داشت: در خود دولت برای این موضوع مهم، ساز وکاری دیده شده وبرای کل کشور امری ضروری است، بخصوص برای این استان ضروری تر می باشد.
استاندار تاکید کرد: همانقدر که به کار عمرانی توجه می شود، باید به فعالیت های فرهنگی هم توجه گردد که یکی از موارد آن رعایت حقوق شهروندی که حقوق مردم بر مردم، حقوق مردم نسبت به دولت و حق دولت بر مردم است، باید تلاش کنیم که مصادیق حقوق شهروندی رعایت شود.
احمدی تصریح کرد: همانطور که تلاش می کنیم تا مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی و اشتغالزا رفع شود، باید تلاش کنیم تا مشکلات و موانعی که در راه تحقق حقوق شهروندی است، مرتفع گردد.
استاندار با بیان اینکه، دستورکار جلسات یک سری اولویت های دستگاه های تخصصی در استان است و هرمصوبه ای که در این خصوص داریم، باید عملیاتی شوند و ضمانت اجرائی داشته باشد، گفت: مدیران در جلسات با آمادگی کامل و دست پر بیایند و پیگیری و تحقق مصوبات به عنوان چرخه کار قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: