« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
یاسوج
همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی دو دوچرخه سوار کهگیلویه و بویراحمد حرکت خود را به سمت کربلای معلی آغاز کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با دوچرخه سواری حرم تا حرم این ورزشکار یاسوجی اظهار داشت: روز پنج شنبه  این  دوچرخه‌سوار ورزشکار حرکت خود را از "حرم حضرت شاه قاسم (ع) به سمت حرم امام حسین (ع)" آغاز کرد.

سید محمد تقی علوی گفت: این دوچرخه سوار به مناسبت اربعین حسینی مسافت یک هزار و 215 کیلومتری از حرم شاه قاسم (ع) تا حرم امام حسین (ع) در کربلا معلی را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه "رحیم براتی پیشکسوت و عضو سابق تیم ملی دوچرخه سواری" است، بیان کرد: هدف از برگزاری این حرکت رساندن پیام دوستی به مردم عراق و مسلمانان جهان است.

علوی تصریح کرد: اهل بیت(ع) چراغ هدایت بشریت در طول تاریخ محسوب می‌شوند چرا که با گذشت قرن‌ها از واقعه کربلا این قیام الهی همچنان ادامه داشته و مسلمانان و جوانان در این مسیر حرکت می‌کنند.

وی گفت: روح پهلوانی، ایثار و گذشت از جمله پیام‌های مهم عاشورا است که این خصلت‌ها در پهلوان عرصه کربلا نمود یافت و نسل حاضر با درس گرفتن در محضر اهل فن در انتقال این خصلت مهم به آیندگان کوشا باشند./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: