« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
ورزشی
مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است برانکو با برد دربی و کسب سه امتیاز گام مهمی در راه قهرمانی نیم فصل برداشت
به گزارش آوای رودکوف به نقل از پارس نیوز،  ناصر محمدخانی مهاجم و مربی اسبق پرسپولیس در مورد دربی 85 و نکات فنی بازی توضیحاتی را به خبرنگار ما داد که ماحصل آن را می خوانید:

تیم برنده همیشه خوب است
در مجموع دربی بازی بدی نبود و پرسپولیس کیفیت قابل قبولی را به نمایش گذاشت. وقتی بازی را برده ای و سه امتیاز را گرفته ای، دیگر نمی توان به این مسائل فکر کرد که چرا ترکیب آنطور بود یا تعویض ها باب میل هواداران نبود. تیم بازی مهمی را برده و ما هم مثل همه پرسپولیسی ها خوشحالیم.

پرسپولیس می توانست بهتر باشد
واقعیت این است که برانکو با پتانسیلی که در اختیار دارد می توانست خیلی بهتر از اینها باشد. توقع از پرسپولیس خیلی بالا رفته و خود بازیکنان با عملکرد خوبشان کاری کرده اند که حالا مردم بردهای بهتر از یک بر صفر می خواهند. سرخپوشان در مقایسه نفر به نفر با استقلال و خیلی دیگر از تیم ها برتر هستند و این نشان می دهد جنس تیم جور است.

بازی از دست داور در رفت
البته سوت های ممتد و کارت های زیادی که داور بازی داد، مزید بر علت شد تا کیفیت بازی به خصوص در نیمه دوم افت کند. بازی بارها قطع شد و روند کار خراب شد. البته استقلالی ها که نمی خواستند بازنده بازی باشند بی محابا حمله می کردند و احساس نیز چاشنی کارشان شده بود. بازی احساسی آنها باعث شد جو بازی ملتهب شود و خشونت زیادی را ببینیم. داور هم که سعی در مدیریت بازی داشت به کارت های زرد خود متوسل شد که این امر زیبایی دربی را تحت تاثیر قرار داد.

فرصت طلب بودیم
باید پذیرفت ما فرصت طلب بودیم و روی فرار به موقع علیپور توانستیم یک ضربه پنالتی از استقلال بگیریم. برانکو نشان داده همیشه راه برد را بلد است و تیمش در فرصت مناسب به حریف زهر می ریزد. یک حرکت در عمق خط دفاعی استقلال کافی بود تا تک گل سه امتیازی علیپور دربی را به نام پرسپولیس بزند. این نشان می دهد بازیکنان ما حرفه ای و فرصت طلب هستند.

بدن بچه ها آماده بود
به نظرم آمادگی جسمانی پرسپولیسی ها برگ برنده برانکو در این بازی بود. آنها مدتهاست درگیر بازی های بزرگی در لیگ قهرمانان آسیا هستند و در این مدت استراحت نداشتند. سرخپوشان با رقابت در آسیا و مبارزه با حریفان سرسخت حسابی آماده شده اند و دیدید که در دربی هم تا دقیقه آخر به خوبی مقابل استقلال ایستادند. این مقاومت نتیجه نمی دهد مگر اینکه تیم به لحاظ بدنی در شررایط ایده آلی قرار داشته باشد. بازیکنان فرم بدنی خیلی خوبی دارند و با همین قدرت توانسته اند همیشه 90 دقیقه کامل بجنگند.

تعویض های برانکو تهاجمی نبود
هنوز نمی دانم چرا پرسپولیس بعد از گل عقب نشینی کرد. آنها می توانستند بازی در میانه میدان به نفع خود مدیریت کنند. برانکو می توانست بعد از گل هم روند خوب بازی را نگه دارد اما نمی دانم چرا عقیب نشینی کرد. تعویض های او دقیقا نشان می داد که قصد دارد بازی را نگهه دارد. این عقب نشینی باعث شد تیم فشار زیادی را در نیمه دوم تحمل کند.

پرسولیس هافبک خلاق نداشت
باید قبول کنیم پرسپولیس در میانه میدان بازیکن خلاق نداشت. بشار رسن حرکات خیلی خوبی انجام می داد ولی این بازیکن در مرکز زمین تاثیرگذارتر است اما در سیستم خطی برانکو به کنار خط رفته. هر وقت رسن صاحب توپ می شد به میانه زمین متمایل می شد و این نشان می دهد او باید پشت سر مهاجمان بازی کند. مسلمان هم زمانی به بازی آمد که استقلالی ها حمله می کردند و واقعا نمی شد از او توقع داشت. در بازی دیروز عدم تغذیه خوب مهاجمان از صعف های پرسپولیس بود. مهاجمان

ستاره بازی
به نظرم سیدجلال حسینی بهترین بازیکن زمین بود. او در زمین به معنای واقعی یک رهبر است و تیم را هدایت می کند. سیدجلال همه توپ های اول را زد و مثل یک سد بتنی مقابل حملات استقلالی ها به خصوص در نیمه دوم ایستاد.

سه امتیاز مهم
فارغ از همه مسائل پرسپولیس برد و سه امتیاز حساس را گرفت. برانکو با این سه امتیاز گام مهمی در مسیر قهرمانی نیم فصل برداشت. پرسپولیس بعد از نرسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیاز به یک روحیه خوب داشت که با برد دربی این اتفاق افتاد. شک نکنید این برد زمینه ساز قهرمانی سرخپوشان در نیم فصل خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: