« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی لنده خبر داد:
مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی شهرستان لند از مساعدت و همراهی بالای شهروندان لنده ای برای پذیرایی از زائران عتبات عالیات خبر داد.
 پایگاه خبری آوای رودکوف:نورعلی کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛هدف از پیاده روی مردم شریف شهرستان لنده  در اربعین حسینی را زنده نگهداشتن اهداف امام حسین (ع),تقویت ارزشها و عزت اسلام و دین اسلام, اجرای عدالت و مقابله یا ظلم و ستم و اشاعه فرهنگ اسلامی در بین جامعه خصوصا جوانان و نوجوانان دانست.

 مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی شهرستان لنده لنده از جمع آوری قریب به سیصد میلیون ریال وجوه نقدی و غیرنقدی ,  ثبت نام واعزام بیش از ۳۰۰نفر زائر تاکنون و راه اندازی موکب در مرز شلمچه و حضور فعال در این موکبخبر داد و اظهار داشت:بدون شک مردم ولایتمدار شهرستان لنده  نشان دادند که به شعار های خود در راستای اشاعه و زنده نگه داشتن اهداف مولا امام حسبن (ع) پایدارند و به همین جهت شهر لنده را می بایست شهر دارالمومنین و شهر اولینها نامید .

کاظمی در ادامه در  از همه شهرندان ؛ ادارات و نهادهایی که در برپایی و راه اندازی موکب و اهدا نذریها و مشارکت نقدی نقش داشتند صمیمانه تشکر نمود و اعلام کرد تا پایان اربعین حسینی آماده دریافت کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم جهت پذیرایی از زائرین اربعین حسینی هستیم .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
0
حیف که بعضی افرادی که مورد نفرت مردم وفاقدپایگاه اجتماعی وعدم اعتماد مردم هستند مسول برنامه ریزی این برنامه ریزی این امرمقدس ومعنوی هستند بایدبانی کارهای معنوی افرادی معنوی وموردوثوق مردم باشد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: