« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
با کمک خیریه ستاره نور طاها انجام می‌شود،
خیریه ستاره نور طاها و کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد باهدف ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت این نهاد تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه بابیان اهداف مشترک کمیته امداد استان و خیریه ستاره نور طاها در خدمات‌رسانی به نیازمندان، راه‌اندازی طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد را از مفاد تفاهم‌نامه یادشده عنوان کرد.


وی با اشاره به شرح وظایف کمیته امداد مطابق با آیین‌نامه‌ها و سرفصل‌های مختلف کاری، افزود: بخشی از درامدهای این نهاد با مشارکت مردم و خیران ازجمله مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و تشکل‌های مردم‌نهاد تامین می‌شود که تحقق این مهم نیازمند تعامل و همکاری بیشتر دو طرف قرارداد است.
محبی بابیان موضوعات مبنای تعامل به‌تناسب نوع خدمت خیریه ستاره نور طاها، بر عملیاتی شدن مفاد تفاهم‌نامه تأکید کرد.
وی در توضیح چگونگی ساخت مسکن مددجویی و جلوگیری از راه‌اندازی محله فقیرنشین، گفت: برای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و تأمین محیطی امن برای مددجویان، منازل مسکونی نباید به‌صورت مجتمع ساخته شود.
محبی بابیان اینکه ساخت مسکن مددجویی در شهرها و روستای استان باید بر اساس ضریب محرومیت مناطق مختلف انجام شود، برای همکاری با خیریه ستاره نور طاها در بخش‌های مختلف ساخت مسکن، اشتغال‌زایی و تأمین جهیزیه اعلام آمادگی کرد.
رئیسیان، مسئول خیریه ستاره نور طاها در این جلسه بابیان خدمات ارائه‌شده این مؤسسه در مناطق مختلف کشور، به همکاری تمام دستگاه‌های ذی‌ربط ازجمله شهردار، مسکن و شهرسازی و کمیته امداد درراه اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی و ساخت مسکن برای مددجویان و نیازمندان تأکید کرد.
وی افزود: این مؤسسه آمادگی دارد برای خرید جهیزیه مددجویان، تأمین سبد غذایی کودکان و مادران باردار دچار سوءتغذیه وراه اندازی مشاغل خانگی با کمیته امداد همکاری کند.
انتهای پیام
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: