« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
اجتماعی
استاندار هرمزگان دستور رسیدگی فوری به موضوع کتک زدن یکی از دانش آموزان توسط مدیر مدرسه را صادر کرد.
 به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرنگار ایرنا، در پی انعکاس خبری در شبکه های اجتماعی پیرامون کتک زدن یکی از دانش آموزان توسط مدیر مدرسه در روستای شمیل بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان عصر یکشنبه دستور رسیدگی فوری به این موضوع را به مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان صادر کرد.
همتی در دستور ابلاغی به مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان خواستار بررسی دقیق و با جدیت این موضوع و گزارش نتایج بررسی‌ها، شده است.
در چند روز گذشته مطلبی در شبکه‌های اجتماعی هرمزگان در حال نشر است مبنی بر اینکه در 'دبستان سرسمات روستای شمیل'، بین دو دانش‌آموز دعوا و مشاجره‌ای رخ می‌دهد و در همین حین مدیر دبستان وارد دعوا شده و با زدن لگد به صورت یکی از دو دانش‌آموز، او را نقش زمین کرده که براثر این ضربه سه دندان دانش اموزش شکسته و 2 دندان دیگر او لق شده است .
پس از آن مدیر بی‌توجه به اتفاق رخ‌داده، دانش‌آموز مصدوم را با همان وضعیت راهی کلاس کرده و تا پایان ساعت مدرسه او را نگه می‌دارد.
روستای شمیل از توابع شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان است .
7198/
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: عباسعلی نقی یان
انتهای پیام /*

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: