« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
فوری
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از تصویب پروژه لنده - تشان در وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛محمدعلی علیمردانی از تصویب پروژه محور لنده – تشان در وزارت راه و شهرسازی خبر داد و اظهار داشت: جا دارد از پیگریهای نماینده مردم شهرستان‌های 4 گانه کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئ که همگام با حوزه راه و شهرسازی برای به تصویب رسیدن این پروژه تلاش کرد ، تقدیر و تشکر کنم.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملیاتی شدن این پروژه یکی از قول‌های ما در ابتدای آغاز به کار و خدمت در این استان بود، عنوان کرد: با رایزنی‌های انجام شده حدود 290 میلیارد تومان اعتبار برای انجام مطالعات مقدماتی این پروژه پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در صورت انجام مطالعات تکمیلی این میزان اعتبار واقعی‌تر تخمین زده می‌شود، گفت: با اجرای این طرح و عملیاتی شدن آن حدود یک چهارم استان از جمله شهرستان‌های بهمئی و لنده از بن‌بست خارج می‌شوند.

علیمردانی افزود: این محور حدود 40 کیلومتر است و شهرستان لنده را به محور پاتاوه به دهدشت و محور پاتاوه – دهدشت را به بندر امام خمینی (ره) متصل می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: براساس ماده 23 قانون برنامه و بودجه کشور و با اخذ ردیف بودجه مطالعه پروژه آغاز می‌شود./تابناک
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: