« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
در ۶ ماهه نخست امسال انجام شد
۳۶۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمددر شش ماهه نخست امسال به کربلا، نجف و کاظمین اعزام‌ شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، امیدوار کار اندیش، معاون امور فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه بابیان اینکه، ۳۶۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در شش‌ماهه نخست سال جاری به عتبات عالیات تشرف یافتند، هزینه اعزام این تعداد مددجو را ۲۹۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرد.


 وی گفت: در مدت یادشده هزار و ۴۴۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان بااعتبار ۵۰۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به مشهد مقدس مشرف‌شدند.

کاراندیش از اعزام ۴۰ مددجوی زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده، یاسوج و دنا به عتبات عالیات در مهرماه سال جاری خبرداد و اعتبار هزینه شده  را ۳۲ میلیون تومان اعلام کرد.

وی آشنایی با شیوه زندگی ائمه اطهار، شناخت آداب زیارت، امام شناسی و تقویت روحیه دینی و مذهبی مددجویان را از اهداف اعزام آن‌ها به سفرهای زیارتی دانست.

کاراندیش با اشاره به طرح شوق زیارت کمیته امداد برای اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی از خیران و مردم نیکوکار دعوت‌کرد تا کمیته امداد را در اجرای این طرح خداپسندانه یاری‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: