« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
افراد معتاد به دخانیات در صورت ترک و رهایی از اعتیاد از مزایای کوتاه مدت و دراز مدت ایجاد شده در سلامت بهره‌مند می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، دکتر امیرحسین کجوری اظهار داشت: در چند ساعت اول پس از ترک آثار مفیدی همچون کاهش ضربان قلب، کاهش فشارخون و کاهش خطر بیماری قلبی دیده می‌شود و پس از چند هفته توانایی ورزشی فرد نیز بهبود می‌یابد.

رئیس بخش" ای.سی.یو" بیمارستان امام سجاد (ع)یاسوج ابراز کرد: در این افراد یکسال بعد خطر بیماری قلبی و عروقی به نصف کاهش می‌یابد و پنج سال بعد خطر سکته به اندازه فردی می‌رسد، که تاکنون دخانیات مصرف نکرده است.

دکتر کجوری، کاهش چشمگیر خطر سرطان‌ها و بهبود توان بدنی، روحی و همچنین افزایش مقاومت در برابر بیماری‌های عفونی را از مزایای ترک دخانیات در دراز مدت عنوان کرد.

 این فوق تخصص ریه خاطر نشان کرد: افراد معتاد به دخانیات با استفاده از مشورت با پزشک و مصرف داروها می‌توانند میزان موفقیت خود در ترک را تا سه برابر افزایش دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: