« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
ایران
دیدار ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در مرکز توجه رسانه‌های روسی و خبرگزاری‌های این کشور قرار داشت و این رسانه‌ها بررسی مهمترین مسائل را از محورهای این دیدار عنوان کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ رسانه‌های روسی امروز یادآورشدند: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در جریان سفر به تهران برای شرکت در نشست سه جانبه سران ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان، با آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و مذاکره کرد.

 ایتارتاس
خبرگزاری ایتارتاس به دیدار پوتین با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و نوشت: این دیدار پس از ملاقات رئیس جمهوری روسیه با حسن روحانی همتای ایرانی خود انجام گرفت.

رسانه روسی نوشت: کاخ کرملین پیشتر در مورد دستور کار دیدار سران ایران و روسیه اعلام کرده بود که در آن طیف وسیعی از موضوع‌ها ازجمله مسائل مهم منطقه‌ای و بویژه اوضاع سوریه مطرح و از سوی دو طرف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ایتارتاس افزود: همچنین برنامه ریزی شده بود که در دیدار پوتین با رهبر عالی ایران توافقنامه برجام مطرح و دو طرف درباره وضعیت پیرامون آن تبادل نظر کنند.

«این سومین دیدار پوتین از ایران است و وی در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۵ نیز به این کشور سفر کرده بود.»

اسپوتنیک
خبرگزاری اسپوتنیک نیز نوشت: دیدار ولادیمیر پوتین با آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی بخش مهم سفر رئیس جمهوری روسیه را تشکیل می‌داد که از پیشتر از سوی دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین اعلام شده بود.

رسانه روسی افزود: در دیدار رئیس جمهوری روسیه با رهبر انقلاب اسلامی که پس از ملاقات با رئیس جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت، موضوع‌های مهمی همچون سوریه و اوضاع منطقه در دستور کار قرار داشت.

در گزارش اسپوتنیک آمده است که اجلاس سران روسیه، ایران و جمهوری آذربایجان پس از این دو دیدار مهم پوتین با سران ایران انجام می‌گیرد که در آن موضوع‌های همکاری‌های اقتصادی و طرح‌های زیربنایی در عرصه‌های مختلف و همکاری در عرصه انرژی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزگلیاد
روزنامه اینترنتی روسی وزگلیاد همچنین نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در تهران دیدار کرد.

دیدار رئیس جمهوری روسیه با رهبر انقلاب پس از مذاکرات پوتین با حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در مجموعه سعد آباد انجام گرفت.

رسانه روسی افزود: مسائل مهم منطقه ازجمله مساله سوریه و وضعیت پیرامون برجام از موضوعات دستور کار پوتین با رهبری ایران بود.

آژانس اخبار فدرال روسیه
آژانس اخبار فدرال روسیه هم در گزارشی نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با آیت الله خامنه‌ای رهبر عالی ایران دیدار کرد. دیدار سران دو کشور پس از ملاقات و مذاکرات پوتین با حسن روحانی رئیس جمهوری ایران انجام گرفت.

«این سومین دیدار رئیس جمهوری روسیه از ایران در یک دهه اخیر است و پیش از این در سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۱۵ پوتین از این کشور دیدار کرده بود.»

آژانس اخبار فدرال روسیه نوشت: مسائل مهم دستور کار بین المللی همچون مساله سوریه، دستور کار مذاکرات پوتین با سران ایران (رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری) را تشکیل می‌داد.
سران ایران و روسیه درباره برجام نیز که ترامپ تهدید به خروج از آن را کرده گفت و گو و تیادل نظر کردند.

تارنماهای روسی وستنیک قفقاز، روس دیالوگ، رگنوم، پرایم و پایگاه اینترنتی روزنامه کامرسانت از دیگر رسانه‌های روسی بودند که دیدار سران ایران و روسیه را بازتاب دادند./خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: