« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
سیاسی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: سن مدیریت در وزارت راه و شهرسازی ۱۰ سال کاهش می‌یابد.
آوای رودکوف: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه این استان با جمعیت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری و پذیرایی از گردشگران سالانه تردد چند میلیون خودروی راه‌های موصلاتی را بر عهده دارد، اظهار کرد: مازندران از مناطق مورد توجه وزارت راه و شهرسازی است و این استان در راهداری، گردشگری، عمران و زیرساخت های مواصلاتی به عنوان قطب کشور یاد می شود.

سیدسعید سیدعلایی در مراسم تودیع‌ومعارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران، به طول راه های موصلاتی مازندران اشاره کرد و گفت: مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی است که ۷ هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن مربوط به راه روستایی می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی سیاست تربیت مدیران کارآمد را در دستور کار خود قرار داده است، به طرح تربیت مدیران آینده این وزارت خانه اشاره کرد و گفت: با بررسی و شناسایی های صورت گرفته، از بدنه وزارت راه و شهرسازی در تمامی سطوح شهرسانی، استانی و کشوری، بیش از ۲هزار نفر کارمند نمونه و شاخص انتخاب شده‌اند.

سیدعلایی در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش نیروهای شناسایی شده برای تربیت به عنوان مدیران آینده وزارات راه شهرسازی آغاز شده و این طرح از برنامه های جدی وزارتخانه است.

سیدعلایی با بیان اینکه کاهش سن مدیریت ها نیز جزء برنامه های اصلی وزارت راه و شهرسازی است، در این زمینه خاطرنشان کرد: در نظر داریم سن مدیریت را در سطوح مختلف مدیریتی وزارت راه و شهرسازی ۱۰ سال کاهش یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر استفاده از مدیران متخصص اظهار کرد: با تایید و همکاری وزیر تصمیم بر این شد تا مدیران دستگاه های وزارت راه و شهرسازی از کارمندان و کارکنان وزارتخانه باشد تا فعالیت ها و ارائه خدمات به صورت تخصصی صورت پذیرد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: