« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
جهان
رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌‌ای اعلام کرد حاضر است با کیم جونگ اون برای کاهش تنش‌ها دیدار کند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌‌ای اعلام کرد حاضر است با کیم جونگ اون برای کاهش تنش‌ها دیدار کند.
 
ترامپ در خصوص اینکه آیا حاضر است با «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی دیدار کند، پرسش شد. وی گفت: «خب من با مردم مختلفی از کشورهای مختلف مثل چین، ژاپن و کره جنوبی ملاقات کرده ام. من به ویتنام می روم. به فیلیپین می روم و بنابراین با افراد مختلفی ملاقات خواهم کرد. من با هر کسی مذاکره می‌کنم. نمی دانم این ضعف یا قوت من است.
 
فکر می کنم دیدار با افراد مختلف بد نیست. بنابراین مطمئنا این کار را انجام خواهم داد. اما باید ببینیم چه می شود. فکر می کنم صحبت در این خصوص خیلی زود است.»

اختلافات آمریکا و کره شمالی به دنبال آزمایش های هسته ای پیونگ یانگ و لفاظی های ترامپ در ماه های اخیر به شدت تشدید شده است. دونالد ترامپ تاکنون بارها رهبر کره شمالی را «مرد موشکی» خطاب کرده است. کره شمالی هم در پوسترهای تبلیغاتی اش ترامپ را یک «بیمار روانی» که تب جنگ دارد خوانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: