« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیری که گرمای تابستان محل خدمت خود را درک نکند، نمی تواند به خوبی به مردم خدمت رسانی کند و قطعاً بر حضور مدیران در حوزه محل کارشان نظارت می‌کنیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ علی محمد احمدی قبل از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان چرام، اظهار کرد: بهترین وظیفه ما خدمت به محرومین و مستضعفان است و هیچ ارزشی بالاتر از خدمت به محرومان نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از چهار دهه گذشته تاکنون به رغم فراز و نشیب های بسیار اما در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکرده و اگر مشکلاتی بوده براساس سوء مدیریت ها بوده است.

احمدی تصریح کرد: به رغم اینکه دشمن از ابزار سیاسی و مالی موجب کاهش قیمت جهانی نفت شد و با تحریم ها ملت را در تنگنا قرار دادند اما با رهبری مقام معظم رهبری و تدبیر ریاست جمهوری در جریان برجام که منطق وعقلانیت نیز حاکم بود، نشان داد که ملت ایران پای تعهدات بین المللی خودشان می مانند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دنیا دیدند آنهایی که ادعای تمدن دارند، چگونه زیر قول های خود می زنند، اضافه کرد: ما اکنون در شرایط مناسبی نیستیم و در حالی که قیمت نفت به کمتر از یک سوم قیمت قبل کاهش یافته و نظام بانکی دنیا ما را همراهی نمی کند با این حال، کشور رو به توسعه و حرکت است و دولت تلاش کرده تا در پنج سال اخیر پروژه ها را فعال نگهدارد.

احمدی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 62 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان چرام اختصاص یافته است،  بیان کرد:30 درصد تخصیصی در قالب نقدی و اقساط خزانه تا پایان سال به پیمانکاران در استان واگذار می شود.

وی ابراز داشت: در نشستی که با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتم مقرر شد که اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان به صورت صد در صد تخصیص داده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در حدود پنج ماه مانده تا پایان سال مهلت داریم، مدیران نسبت به جذب و تخصیص اعتبارات اهتمام کامل داشته باشند.

احمدی افزود: رشد و بلوغ در استان تازه آغاز شده و همه استان مورد توجه بوده ولی اولویت با شهرستان های محروم است و به مناطقی مانند بهمئی، لنده، چرام و کهگیلویه باید توجه ویژه داشته باشیم.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش دلسوزانه هاشمی پور، نماینده شهرستان های چهارگانه استان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید امانت داران خوبی باشیم و اعتبارات را دلسوزانه مدیریت کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: من نگاه نویی به استان دارم و به طور قطع در سال 97 در حوزه تخصصی اعتبارات بازبینی خواهند شد و اعتبارات توازن ماده 180 را بیشتر به سمت مناطق محروم هدایت می کنیم.

احمدی با تاکید بر اینکه تلاش زیادی می شود تا با جذب نهادهای غیردولتی از جمله بنیاد برکت و قرارگاه خاتم برای مشارکت در توسعه استان سهیم شوند، بیان کرد: برای کارخانه فسفات چرام تمام تلاش خود را به کار می بریم.

وی به در دسترس نبودن خدمات درمانی در شهرستان چرام اشاره و یادآور شد: رفع مشکلات  و تسریع در روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان 32 تختخوابی چرام را پیگیری می کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد راه ها را یکی از عوامل توسعه دانست و افزود: با توجه به توریسم پذیر بودن شهرستان چرام باید در پیشرفت پروژه راه ها و محورهای ارتباطی در دست اجرای این شهرستان تسریع به عمل آید.

احمدی به محور در دست اجرای باغچه سادات که در ابتدا به عنوان راه روستایی بوده و اکنون به راه اصلی تبدیل شده اشاره کرد و گفت: این محور باید اعتبارات ملی به آن اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه مسیر چرام حادثه خیز شده و باید ساماندهی آن به سرعت صورت گیرد، گفت: در دیداری که با مدیر صندوق کارآفرینی کشور داشتم، تاکید شد که چند شعبه جدید این صندوق در استان از جمله چرام و لنده دایر شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حدود یک هزار میلیارد تومان از طریق صندوق امید در راستای اشتغال زایی روستائی استان تخصیص داد شد که بخشی از آن سهم این شهرستان خواهد شد.

احمدی یادآور شد: با توجه به ظرفیت های معدنی شهرستان چرام، ضرورت دارد دانشکده صنعت و معدن چرام مستقل و تلاش می کنیم تا این موضوع عملی شود.

وی یادآور شد: 30 میلیارد تومان اعتبار به دستگاه های دولتی استان اختصاص یافته که بدهی خود را به شهرداری ها پرداخت کنند، چرا که شهرداری ها به عنوان پارلمان محلی و ارائه خدمات بهینه به مردم و در راستای زیباسازی شهرها باید حمایت شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به اینکه پول بیت المال را جاهایی می بریم که کارآیی داشته باشد، افزود: تخصیص آب و مکانیزه کردن کشاورزی در برنامه کار استان قرار گرفت.

احمدی به دغدغه داشتن مدیران نسبت به امور مردم و به تعهد پذیری و دلسوزی آنها تاکید کرد و گفت: مدیری که گرمای تابستان محل خدمت خود را درک نکند، نمی تواند به خوبی به مردم خدمت رسانی کند و قطعاً بر حضور مدیران در حوزه محل کارشان نظارت می‌کنیم.

موج
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین