« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
محمد ظاهر آخش
متاسفانه هر هفته در این شهر شاهد قطع حامل های انرژی در بعضی ادارات هستیم که به نوعی به خاطر مصرف بی رویه گرفتار بدهی های معوق قابل توجه هستند.اگر چه تعدادی از ادارات این شهر به اندازه هزینه های مصرفی حامل های انرژی،برای این شهر کارایی ندارند .
پایگاه خبری آوای رودکوف-محمد ظاهر آخش:آذر ماه سال گذشته(۹۵)  اولین نشست تعدادی از شهروندان لنده ای با دکتر دارا کریمی نژاد فرماندار این شهر که با هدف طرح نمودن  عمده ی انتظارات مردم از فرماندار جدید خود،در سالن اجتماعات ساختمان جدید شهرداری برگزار گردید.

در آن جلسه دغدغه‌ها و مطالب مفید و راهکارهایی توسط شرکت کنندگان در جلسه عنوان و طرح گردید و قرار نیز بر این بود که به نحو مطلوب از آن جلسه در جهت حل پاره ای از مشکلات شهر گام های مفید برداشته شود. پلاکارد نوشته شده در این متن پاره ای از عرایض و دغدغه  نگارنده در آن جلسه بود و به وضوح از فرماندار محترم انتظار داشتم  که موضوع را در تمام ادارات به خوبی مدیریت نماید تا شاهد نتیجه مطلوب آن به وضوح باشیم.


حال جای یک سوال وجود دارد و آن اینکه:آیا این خواسته نا معقول بود یا مدیریت آن دشوار؟اگر چه در این زمینه گام مثبتی برداشته نشده،متاسفانه هر هفته در این شهر شاهد قطع حامل های انرژی در بعضی ادارات هستیم که به نوعی به خاطر مصرف بی رویه گرفتار بدهی های معوق قابل توجه هستند. ذکر این مطلب نیز خالی از لطف نیست که تعدادی از ادارات این شهر به اندازه هزینه های مصرفی حامل های انرژی،برای این شهر کارایی ندارند .


محمد ظاهر آخش/شهروند
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
آقای آخش تواگر مسولیتی گرفتی ازاین مسولین بدتروبدتربودی ؛شعاردادن وحرف زدن خیلی آسان هست این صحبت ها وحرف هاراهمه می توانندبزنند...........
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
0
زنده باد آقای آخش...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین