« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
بهبهان
رئیس و معاون پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان صبح امروز از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،رئیس و معاون پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان صبح امروز از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کردند.


در این بازدید که با هدف آشنایی با ظرفیت های دانشگاه در فرآیند توسعه استان خوزستان و اجرای برنامه های اشتغال زایی و توسعه مهارت آموزشی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی صورت گرفت، علاوه بر هیات ریئسه دانشگاه ، مهندس سواعدی مدیر کل فنی و حرفه ای استان و معاونین ایشان ، مهندس پودنچی رئیس فنی و حرفه ای بهبهان و مهندس مظفری فرماندار شهرستان بهبهان حضور داشتند.



مهندس حاجتی  با همراهی معاون پشتیبانی و توسعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ،به بازدید از مجموعه مرکز ارتقای شایستگی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه (scd) و کارگاههای تخصصی که به ابتکار دانشگاه و با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان ایجاد و به بهره برداری رسیده بود پرداخت.


وی ضمن ابراز خرسندی از اقدام کارشناسانه دانشگاه برای کمک به توسعه استان این کار را الگوی مناسب و قابل تحسینی برای معرفی در سطح کشور و سایر دانشگاهها عنوان و ابراز امیدواری کرد با ادامه برنامه جامع این دانشگاه بتوان از تمام ظرفیت این دانشگاه و تاثیر گذاری آن در تصمیم سازی استانی و ملی بهره برد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین