« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
پایگاه خبری آوای رودکوف:یک نشریه لبنانی نوشته است که رئیس جمهور این کشور برای مشخص شدن سرنوشت سعد حریری برای عربستان ضرب الاجل تعیین کرده است.

به گزارش میزان: نشریه لبنانی الجمهوریه نوشت: تحرکات میشل عون درباره کناره گیری سعد حریری از سمت نخست وزیری لبنان و عدم بازگشت وی از عربستان به بیروت طی روزهای آینده افزایش می‎یابد.

این نشریه می‎افزاید که میشل عون قصد دارد در صورتی‎که سعد حریری در آینده‎ای نزدیک به لبنان بازنگردد این موضوع را به شورای امنیت برده و شکایت کند.

الجمهوریه به نقل از منابع آگاه می‎نویسد: عون در دیدار با هیئتی دیپلماتیک تاکید کرده که پیش از انتقال پرونده سعد حریری به شورای امنیت بیش از یک هفته منتظر مشخص شدن سرنوشت حریری نمی‎ماند.

رئیس جمهور لبنان در این دیدار ضمن نگرانی شدید از شرایط به وجود آمده برای سعد حریری گفته است که بیروت در انتظار کمک‎هایی برای بازگشت نخست وزیر لبنان به این کشور است.

سعد حریری روز شنبه گذشته پس از سفر به عربستان به طور ناگهانی استعفای خود را از شبکه العربیه اعلام کرد.

رویترز روز پنجشنبه به نقل از دو مقام بلندپایه لبنان، یک سیاستمدار نزدیک به حریری و یک منبع آگاه دیگر این‌گونه گزارش داد که سعد حریری «علی‌رغم میل خود» در عربستان نگه داشته شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: