« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
فرماندارلنده عنوان کرد
فرماندار لنده از افزایش 46درصدی اعتبارات این شهرستان از محل قانون استفاده متوازن از امکانات کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛دارا کریمی نژاد در نشست با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه خبرنگاران در کنار اخبار مثبت، مطالبات مردم را نیز پیگیری می کنند، گفت: خبرنگاران نقش زیادی در رسیدگی به مشکلات و مطالبات شهروندان دارند و اینجانب به دلیل نقد ؛پیگیریهای و رفتار منصفانه و فضایی که در سطح شهرستان حاکم نمودند از آنها رضایت 95 درصدی دارم.

فرماندار لنده با اشاره به سهم اعتبارات شهرستانی از محل اعتبار ماده 180 گفت:11 میلیارد تومان از محل ماده 180در 11 فصل پیش بینی گردیده که این رقم نسبت به سال گذشته از افزایش 46 ذرصدی برخوردار بوده است.

وی افزود:بیشترین در صد اعتبار به حمل و نقل اختصاص داده شد که چهار میلیارد و 700 میلیون تومان برای پل و جاده تراب پیش بینی گردیده است.

فرماندار لنده اظهار داشت از محل اعتبارات پیش بینی شده دو میلیارد و 400 میلیون تومان به خدمات شهری و قریب به یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای منابع آب و آب و فاضلاب در نظر گرفته شده است.

فرماندار لنده خاطرنشان کرد : در راستای تأمین اعتبار پروژه‌های در دست اقدام برای منبع ذخیره آب قریب به 600 میلیون تومان و فرهنگسرا  اعتباری بالغ بر 611 میلیون تومان  از محل ماده 180 و 170 میلیون نیز از محل استانی برای فرهنگسرا در نظر گرفته شد.

کریمی‌نژاد به پروژه دبستان شهرک فجر اشاره و گفت: برای این پروژه  245میلیون تومان از محل ماده 180 اختصاص یافته که امیدواریم این پروژه نیز در آینده ی نه چندان دور به بهربرداری برسد.

دکتر دارا کریمی یادآور شد: راه، آب و فرهنگ سرا از جمله پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان لنده بوده که در توزیع اعتبارات ماده 180 سال 96 لحاظ شده و سعی شده عمده اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های این حوزه‌ها اختصاص یابد تا شاهد بهره‌برداری از آنها در کمترین زمان ممکن باشیم.

فرمانددار لنده در ادامه گفت:تأمین آب اراضی دشت بن، تکمیل و مطالعه اراضی مستعد کشاورزی، احداث جاده و پل تراب، اجرای طرح هادی روستای شیتاب و ایدنک، مصلی نماز جمعه ؛تعمیر و نگهداری مجتمع آبرسانی روستایی، احداث خانه بهداشت روستایی موگرمون، پایگاه سلامت شهری، احداث مصلی، تکمیل فرهنگسرا و مدرسه ابتدایی شهرک فجر از مهمترین پروژه‌هایی بوده که در اعتبارات ماده 180 دیده شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین