« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
لنده
مشاور هنری فرماندار شهرستان لنده از اتمام نمایشگاه اشک قلم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سیاوش تقی زاده، مدیر نمایشگاه اشک قلم با اعلام این خبر گفت:این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، بازتاب ماهیت قیام امام حسن (ع) و نیز اهمیت هنر و هنرمند در این راه ارزشمند  در شهرستان لنده بر پا شد. این نمایشگاه شهرستانی که با استقبال پرشور بازدیدکنندگان همراه بود گامی در جهت توسعه هنری شهرستان بوده و بازتاب برپایی آن در بین مردم، گواه این مدعاست.

تقی زاده اظهار داشت: نمایشگاه اشک قلم با حمایت فرمانداری شهرستان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید و استقبال رضایتبخش و امیدوارکننده ای از آن به عمل آمده است.

وی افزود:این نمایشگاه به مدت 6 روز در شهرستان لنده دایر بوده و عاشورا و پیام های قیام امام حسین (ع) در قالب طراحی، نقاشی و خوشنویسی به معرض دید عموم گذاشته شد و به صورت تخصصی نیز آموزش داده شد.

ایشان در ادامه گفت:در پایان جا دارد از حمایت مجموعه فرمانداری شهرستان، همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و عزیزانی که در این راه یاری گر بوده اند، نهایت تشکر را داشته باشم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
0
0
بازهم اشک!بازهم غم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: