« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه تلخ زلزله کرمانشاه، گفت: با هدف رفع کمبودهای پزشکی و در راستای ابراز همدردی با مردم زلزله زده، تجهیزات و اقلام پزشکی پرکاربرد به کرمانشاه ارسال شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر اورنگ ایلامی افزود: مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان نیز  آمادگی دارد، در صورت نیاز اتوبوس آمبولانس استان را به غرب کشور اعزام کند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: در روزهای اخیر همکاران امدادگر در اورژانس 115و تیم های پزشکی و بهداشتی اعزامی در مناطق زلزله زده همچنان در حال ارائه خدمت هستند و به زودی با هماهنگی های لازم کادر تخصصی درمانی این دانشگاه به مدت یک هفته در مناطق زلزله زده کرمانشاه مستقر خواهند شد.


دکتر ایلامی یادآور شد: در همان ساعات اولیه  اعلام این حادثه دردناک نیز دستورهای لازم بالاخص به حوزه معاونت های درمان، بهداشت و اورژانس 115 استان اعلام، تا با حفظ آمادگی لازم در اسرع وقت، از هرگونه مساعدت نسبت به حادثه دیدگان دریغ نکرده و نسبت به رفع مشکلات آنان و پذیرش فوری مصدومان و بیماران احتمالی اقدام شود.


در این راستا ضمن اعلام آمادگی واحدهای مختلف دانشگاه جهت تامین نیرو که به EOCقطب و کشور اعلام شد، در بخش درمانی تعداد 3پزشک عمومی، 15 پرستار، ۶ کارشناس اتاق عمل و بیهوشی و در حوزه بهداشت نیز سه تیم هفت نفره اعزام شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: