« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
یاسوج
اولین تیم تخصصی دانشجویی برای کمک رسانی به مردم زلزله زده غرب امروز ظهر هم زمان با کاروان کمک های مردمی دانشجویی به مناطق غرب کشور اعزام شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ دانشجویان جهادگر و جوانان انقلابی استان همراه با سایر مردم مهربان و نوع دوست خود ضمن جمع آوری و ساماندهی کمک های مردمی و دانشجویی در قالب کاروانی بزرگ، اولین تیم تخصصی جهادگر دانشجویی آوار برداری،  ساخت و ساز و مرمت و تعمییر را به مناطق زلزله زده غرب اعزام کردند.

این تیم تخصصی شامل 10 دانشجوی برادر و متخصص در زمینه های مختلف همچون جوشکاری، بنایی، برقکاری، آواربرداری و ... می باشد که ظهر امروز به سمت مناطق زلزله زده کرمانشاه حرکت کردند.

دانشجویان جهادگر با همراه داشتن وسایل مورد نیاز و کار خود و با هماهنگی های انجام شده با مسئولین مربوطه و تحت نظر سازمان بسیج دانشجویی استان در 6 روستا از روستاهای زلزله زده غرب کشور خدمت رسانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است این تیم جهادگر اولین تیم اعزامی می باشد و بنا به گفته مسئولین بسیج دانشجویی استان در صورت نیاز تیم های دیگر که هم اکنون نیز آماده برای حرکت می باشند به سمت مناطق اعزام خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: