« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
یاسوج
کمک های پرسنل راهداری و حمل و نقل ؛ انجمن ها و شرکت های بار و مسافر بین شهری در قالب کاروان استان به مقصد کرمانشاه ظهر امروز بعد از انجام مراسم بدرقه با حضور استاندار، مدیران استانی و سایر مسئولان اعزام شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد ،راهداری و حمل و نقل استان بعنوان یکی از دستگاههای خدمات رسان این روزها در امر کمک رسانی به هموطنان زلزله زده نیز خوش درخشید و پیشقدم بود.


کمک های پرسنل راهداری و حمل و نقل و انجمن ها و شرکت های بار و مسافر بین شهری در قالب کاروان استان به مقصد کرمانشاه ظهر امروز بعد از انجام مراسم بدرقه با حضور استاندار، مدیران استانی و سایر مسئولان اعزام شد.


در پایان این مراسم علی خوان پایه گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته از همان ساعات اولیه اعلامی ستاد بحران استان، کارگروه بحران این اداره تشکیل جلسه داد و بسرعت تدارکات و برنامه ریزهای لازم در دو بخش یک : نحوه کمک رسانی پرسنل به هموطنان زلزله زده و دو: تهیه ناوگان ترابری برای سایر نهادهای دولتی انجام شد.


مدیرکل راهداری استان افزود: با اطلاع رسانی به شهرستان ها کامیون ها بسرعت از سطح مرکز استان و شهرستان ها فراخوانده شد و بصورت هماهنگ با دستگاههای درخواست کننده کامیون ها در اختیار آنها قرار گرفت. همچنین کمک های نقدی پرسنل راهداری و حمل و نقل و انجمن های صنفی بار و مسافر بین شهری و پیمانکاران تبدیل به وسایل ضروری مورد نیاز هم وطنان زلزله زده شد و این اقلام در شب گذشته در قالب سه کامیون بارگیری و بصورت هماهنگ با کاروان اعزامی استان ظهر امروز به کرمانشاه و مناطق زلزله زده اعزام شد.


گفتنی است اقلام اهدایی پرسنل راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد بشرح زیر برای هموطنان زلزله زده در قالب ۳کامیون و تریلر بارگیری و ارسال شد:


۱۵۰ تخته زیرانداز، ۱۰۰تخته پتو، دو تن خرما و تعداد ۱۵۰۰۰آب معدنی بزرگ ۱٫۵لیتری + ۳۳تخته پتو اهدایی مردم+ تعداد زیادی البسه گرم اهدایی مردم


شایان ذکر است ۸۳دستگاه خودرو سبک و سنگین در قالب اولین کاروان کمک های مردمی و خیرین شهرستانها و مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد. این محموله از محل کمک های مردمی، دستگاههای اجرایی، خدمات رسان، خیرین و صنعتگران و فعالان تولیدی بخش خصوصی تهیه شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: