« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
به مناسبت هفته بسیج
سرگرد علی محمدی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت : یکم آذرماه سال جاری کمکهای مردمی جمع آوری شده توسط بسیج به مرکز استان و از آنجا به مناطق زلزله زده ارسال خواهند شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ صبح امروز سرگرد علی محمدی فرمانده سپاه ناحیه لنده در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت جمع کثیری از هموطنانمان در زلزله اخیرگفت :در هفته بسیج امسال برنامه های متنوعی با رویکرد جدید اجرا خواهد شد.


فرمانده سپاه ناحیه لنده ارسال کمکهای جمع آوری شده از طرف بسیج به مناطق زلزله زده در یکم ادرماه سال جاری ؛غبارروبی گلزار شهدا با حضور حلقات صالحین؛اعزام یک نفر برای دیدار با مقام عظمای ولایت؛دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر ؛حضور دسته جمعی بسیجیان در نماز جمعه و بیان سخنرانی در قبل از خطبه های نماز جمعه ؛بررسی و سرکشی از پروژه ها و طرحهای بسیج ؛برگزاری محافل و نشستهای فرهنگی و همچنین تجلیل از خادمان موکب باب الحوائج را از مهمترین برنامه های هفته بسیج سپاه ناحیه لنده اعلام نمود..



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین