« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
یاسوج
ستاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: احداث مجتمع گردشگری، رفاهی و تفریحی وزارت نفت در زمینی به مساحت 75 هکتار در یاسوج اقدامی ارزشمند و فرصت طلائی برای این استان بخصوص یاسوج است و با جدیتی پیگیر امور آن خواهم بود
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمد احمدی با حضور نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در نشستی به منظور هماهنگی در امر سرمایه گذاری وزارت نفت در یاسوج، افزود: اکنون که مسئله کلان کشور بحث اشتغال، اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری است و در این استان به دلیل محدودیت سرمایه گذاری اقدامی در این رستا شده که قابل تقدیر بوده و خیرات و برکات آن بسیار زیاد است همه باید در فرآیند این طرح مهم نهایت همکاری را داشته باشند.
استاندار با اشاره به اینکه، این طرح سرمایه گذاری دارای رقبایی در برخی استان ها است، تاکید کرد: برای تسریع در روند مراحل اولیه طرح همکاری لازم بین دستگاهی به عمل آورده شود.
خادمی، یاسوج را به لحاظ تپوگرافی، وضعیت اقلیم و آب و هوائی بهترین جایگاه برای احداث این طرح دانست وگفت: در بازدید میدانی که از پارک جنگلی 938 هکتاری یاسوج داشته ام این مکان برای احداث این طرح بسیار مناسب بوده و آن را از طرح های با اولویت اول در استان می دانم.
استاندار با اشاره به اینکه، موضوع مربوط به این استان و آینده استان است، تصریح کرد: حداقل یکهزار میلیارد ریال حجم برآورد اعتباری این طرح است و با اجرای این طرح رونق گردشگری، فرودگاه و آموزش شرکت نفت باعث توسعه این شهر خواهد شد.
استاندار از تلاش وهمکاری اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج، منابع طبیعی و دیگر دستگاه های مرتبط و بخصوص دکترخادمی استاندار سابق، نیک اقبالی معاون امور عمرانی و اعضای نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی که پیگیر این طرح بودند، تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع با جدیت پیگیر کارهای این طرح در مرکز کشور و وزارتخانه نفت خواهم بود.
استاندار با بیان اینکه، برای موافقت این طرح همه عزیزان در این استان زیاد زحمت کشیده اند و روی این مسئله توجه دارند، تاکید کرد: این طرح که با حفظ منابع طبیعی احداث خواهد شد، سعی کنیم، خدای ناکرده بطور آگاهانه و ناآگاهانه برای آن مشکلی ایجاد نشود
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
فریاد رس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
همون روند توسعه مرکز و بی توجهی به لنده داره ادامه پیدامیکنه حتی باشدت بیشتر،مبارکشون باشه..چرا شهرک گردشگری را در کوه سیاه ایجاد نمیکنند تا به لنده هم سهمی داشته باشند هر چند کو از سنگ صدا دربیاید ازمردم موگرمون ولنده صدایی در نمی آید،باید منتظرظهور نشست وبس.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: