« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
قلعه رئیسی
مدیر عامل گاز کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از تلاش و پیگیری نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گفت: تمام توان و تلاش خود را بکار می بندیم که دهه فجر امسال گاز رسانی به قلعه رئیسی محقق شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛مهندس عدل هاشمی پور که در جلسه شورای اداری بخش چاروسا شرکت کرده بود اظهار داشت: از روند اجرای پروژه گازرسانی رضایت دارم و از جناب خادم و مجموعه گاز استان تشکر می نمایم.


رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی گفت: با توجه به زمانبندی تعریف شده امیدوارم  مردم شریف چاروسا زمستان امسال از نعمت گاز بهره مند گردند.

سردار هاشمی پور تحقق این امر را همکاری مردم و اضافه شدن اکیپ، دستگاه ها و ماشین آلات لازم از سوی شرکت گاز استان دانست.

خادم مدیر عامل گاز استان عنوان کرد: از پیگیری و تلاش های نماینده مردم تشکر میکنم و بزودی با اضافه کردن یک اکیپ و چندین دستگاه سنگین، ضمن سرعت بخشیدن به اجرای پروژه، تمام توان و تلاش خود را بکار می بندیم که دهه فجر امسال گاز رسانی به قلعه رئیسی محقق شود.

سردار هاشمی پور همچنین با سماجت و تاکید خواستار شروع به کار ورزشگاه قلعه رئیسی، تعیین تکلیف پروژه ها و راه های روستایی چاروسا  شد که در این جلسه دکتر علوی مدیرکل ورزش و جوانان و معاونت مدیر کل راه و شهرسازی استان متعهد شدند مصوبات جلسه در این خصوص را بزودی اجرایی نمایند.

در پایان این نشست اداری مقرر شد بخشدار چاروسا مسئول پیگیری مصوبات و جلسه آتی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه های مربوطه را تنظیم نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین