« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
هواشناسی
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای از بارش باران، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها در طی ۴۸ ساعت آتی در هفت استان کشور خبر داد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای نسبت به بارش باران، وزش باد شدید و رعد و برق در برخی نقاط کشور هشدار داد. در متن کامل این اخطاریه آمده است:

سه شنبه مورخ 30 آبان ماه 96: در استانهای لرستان، نیمه جنوبی ایلام، نیمه غربی کردستان، شمال کرمانشاه و غرب چهارمحال و بختیاری همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌های این استانها و در خوزستان همراه با آبگرفتگی معابر.

چهارشنبه یکم آذر ماه سال 96‌: در استانهای کهگیلویه و بویر احمد، نیمه جنوبی لرستان، غرب چهارمحال و بختیاری، غرب کردستان و شمال بوشهر همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌های این استانها و در خوزستان همراه با آبگرفتگی معابر و امکان بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیلها.

شایان ذکر است طی دو روز یاد شده با توجه به پیش‌بینی بارش برف و مه‌گرفتگی در مناطق کوهستانی جنوب آذربایجان غربی، شرق لرستان، شمال چهارمحال و بختیاری و شمال شرق خوزستان اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی این مناطق دور از انتظار نیست.

از این رو توصیه می‌شود برای جلوگیری از خسارتهای احتمالی تمهیدات لازم به‌کار گرفته شود


منبع خبر: باشگاه خبرنگاران پویا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین