« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
جهان
منابع عراقی اعلام کردند که نیروهای نظامی این کشور به تازگی نزدیک به 40 تُن سلاح و تجهیزات نظامی متعلق به گروه داعش در جنوب‌ غربی شهر موصل کشف کردند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از افکارنیوز، نیروهای عراقی در ادامه عملیات پاکسازی مناطق پیرامون شهر موصل ده‌ها تُن سلاح و تجهیزات جنگی از گروه داعش کشف کردند.

پایگاه «عراقی‎‌نیوز» به نقل از یک منبع امنیتی در استان نینوا افزود: نیروهای عراقی روز یکشنبه نزدیک به 40 تُن سلاح و تجهیزات نظامی متعلق به تروریست‎های داعش در جنوب‌ غرب شهر موصل کشف کرده‌اند.

به گفته این منبع امنیتی عناصر داعش این حجم عظیم سلاح را در تونل زیرزمینی در منطقه «عین الجهش» در جنوب‌ غربی شهر موصل پنهان کرده‌ بودند.

ارتش عراق در ادامه عملیات مداوم خود برای شکست کامل داعش در عراق روز جمعه با ورود به شهر راوه، عملیات گسترده‌ای را برای آزادسازی این شهر آغاز کرد و طی چند ساعت موفق شد کل شهر راوه، آخرین پایگاه داعش در عراق را آزاد کند.

شهر راوه واقع در استان الانبار در غرب عراق، آخرین پایگاه داعش در عراق است و آزادسازی این شهر به معنای شکست و خروج کامل داعش در این کشور است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: