« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد:
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای فعالیت‌های فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر در همه روستاهای استان طی برنامه ششم توسعه هدف‌گذاری شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ سید ناصر رضایی ظهر امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اجرای فعالیت‌های فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر در همه روستاهای استان طی برنامه ششم توسعه هدف‌گذاری شده است.
وی با بیان اینکه 1640 روستا در سطح استان وجود دارد، افزود: برای هر سال تعدادی از روستاها را به نهادها و دستگاه‌های اجرایی واگذار کردیم تا نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی پیشگیری در این روستاها اقدام کنند.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  بر این اساس امسال 278 روستای استان تحت پوشش برنامه‌های فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر قرار می‌گیرند.
رضایی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل‌های مردم‌نهاد از جمله دستگاه‌ها و نهادهایی هستند که باید برنامه‌های فرهنگی پیشگیری را در روستاها اجرا کنند.
وی پیشگیری از اعتیاد و حفظ سرمایه‌های انسانی و اجتماعی در کانون‌های مختلف هدف تهدید مواد مخدر و روانگردان‌ها را از جمله اهداف کمی مبارزه با مواد مخدر عنوان و بیان کرد: کاهش 25 درصدی نرخ بروز اعتیاد در محیط‌های چهارگانه هدف تا پایان برنامه ششم توسعه هدف‌گذاری شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: