« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد:
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: ۵۸ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک و حشیش با تلاش تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با دستگیری سه قاچاقچی حرفه‌ای کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  سرهنگ علی‌کرم بازیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس در پاسگاه‌های انتظامی تنگ سرخ و کاکان در محور قدیم " یاسوج ـ شیراز" طی عملیاتی مشترک، سه خودروی سواری پراید، سمند و پژو 405 که به صورت باندی قصد جابه‌جایی مواد مخدر را داشتند را متوقف کردند.  

وی اظهار داشت: این عوامل با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی در بررسی از خودروی سمند مقدار 28 کیلو و800گرم ماده مخدر از نوع تریاک و 29 کیلو و700 گرم ماده مخدر حشیش که بطرز بسیار ماهرانه ای در قسمت های مختلف این خودرو جاسازی شده بود،  کشف کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: در این رابطه راننده خودروی سمند دستگیر و دو خودروی دیگر که به عنوان اسکورت این محموله بودند نیز توقیف و رانندگان آن نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.  

بازیان افزود: مبارزه با سوداگران مرگ همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر بشدت برخورد می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: