« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
پلیس فتا
مزاحم تلفنی شبکه اجتماعی تلگرام که عکس های خانوادگی را منتشر می کرد در دام پلیس فتای کهگیلویه وبویراحمد افتاد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛سرگرد روح الله شهبازی پور روز جمعه اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی وی در شبکه اجتماعی تلگرام، موضوع در دستور کار پلیس این استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد بعد از بررسی موضوع و تحقیقات، فرد متهم را شناسائی کردند و پس از احراز هویت، متهم با کسب مجوز قضائی دستگیر شد.
رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متهم جوانی 20 ساله و از آشنایان شاکی بوده که در بازجویی های پلیسی، این عمل مجرمانه را انتقام وخصومت شخصی از فرد شاکی عنوان کرد.
سرگرد شهبازی پور ابراز داشت: نامبرده برای سیر مراحل قانونی پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
وی ادامه داد: شبکه های اجتماعی تلفن همراه ابزاری مفید و خطرناک است که حضور نا آگاهانه و بدون رعایت اصول ایمنی کاربران در این فضا، آسیب های فراوانی به دنبال خواهد داشت.
رئیس پلیس فتای کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: فضای سایبری مکانی برای عقده گشایی و کینه جویی نبوده و هیچ رد پایی از چشم تیزبین پلیس دور نخواهد ماند.
سرگرد شهبازی پور یادآور شد: هر کسی به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت در محیط مجازی کند بر اساس قانون جرائم رایانه ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.
وی گفت: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آمادگی رسیدگی به شکایت شهروندان است.
وی از عموم مردم خواست از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورت مواجهه با هرگونه جرائم رایانه‌ای مراتب را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس‌های مردمی گزارش کنند./ ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: