« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
ایران
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، ازشروع ثبت درخواست های مربوط به تسهیلات جدید کسرخدمت فرزندان ایثارگران در آذر ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار ابراهیم کریمی در تشریح مقررات جدید کسرخدمت فرزندان ایثارگران اظهار داشت: در راستای اجرای بند (د) ماده 88 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه و برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح ، تا پایان برنامه ششم هر ساله حداکثر 20 هزارنفر از فرزندان ایثارگران که دارای بیشترین درصد جانبازی،آزادگی و رزمندگی هستند و یا تجمیع امتیاز جانبازی، رزمندگی و آزادگی آنان به بالاترین امتیاز برسد از تسهیلات کسر خدمت بهره مند می شوند.

وی افزود: در راستای اجرای مقررات جدید کسرخدمت ایثارگران و برنامه ریزی مناسب برای تعیین افراد واجد شرایط دارای اولویت برای هر سال، کلیه جانبازان، آزادگان و رزمندگان می بایست براساس زمان بندی با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10 ) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بر اساس این زمان بندی ؛ جانبازان و آزادگان از تاریخ یازدهم تا بیست آذر ماه و ایثارگران دارای سابقه حضور در مناطق عملیاتی و جبهه از بیست آذر ماه تا دهم دی ماه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: اولویت بهره مندی از کسرخدمت برای واجدان شرایطی که بالاترین امتیاز را دارند به ترتیب با کارکنان وظیفه در حال خدمت، مشمولان غیر غایب دارای برگ آماده به خدمت در هر سال می باشد و در صورت تکمیل نشدن ظرفیت (بیست هزار نفر)، با مشمولان دارای معافیت تحصیلی خواهد بود، بدیهی است که غایبان در اولویت بهره مندی از این تسهیلات قرار ندارند.

وی با تاکید براین مطلب که ثبت نام در این مرحله براساس خود اظهاری بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی باشد، افزود: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات دقیق و صحیح به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا سامانه تلفن گویا به شماره 096480 مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: