« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
جهان
مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق، رژیم صهیونیستی را عامل نخست و بزرگترین محرک حادثه تروریستی مسجد الروضه در سینای مصر دانست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از دفتر رسانه ای جریان صدر، وی در پاسخ به سوالات متعدد خبرنگاران، ضمن محکوم کردن جنایت مسجد الروضه سینا، این اقدام را نشانه ریشه گرفتن طائفه ای گری و انتقام حتی در میان افراد یک دین و مذهب عنوان کرد و خواستار مبارزه با عاملان و نیز ریشه های فکری این اقدامات شد.
وی همچنین آمادگی جریان تحت رهبری خود را برای همکاری لازم با دولت مصر در زمینه حادثه تروریستی اخیر اعلام و تاکید کرد: عامل نخست و محرک بزرگ این گونه حوادث رژیم صهیونیستی است.
تروریست ها روز گذشته (جمعه) با حمله به مسجد الروضه در بئر العبد در شمال سینا و آتش باری به سمت نمازگزاران – طبق آخرین آمارهای رسمی - 305 نفر را کشته و 128 نفر دیگر را زخمی کردند.
طبق اعلام دادستانی کل مصر 27 تن از کشته شدگان، کودکانی بودند که همراه با خانواده هایشان در نماز جمعه حضور یافته بودند.
گروه انصار بیت المقدس وابسته به گروه تروریستی - تکفیری داعش، امروز (شنبه) مسئولیت حادثه تروریستی روز گذشته (جمعه) مسجد الروضه در بئر العبد در شمال سینا را به عهده گرفت.
گروه تروریستی - تکفیری داعش در سال 2011 (1389) ابتدا در سوریه توسط آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به حکومت سوریه و مقاومت اسلامی ایجاد شد و سپس در 17 خرداد سال 93 با یورش به عراق، بخش های زیادی از این کشور را اشغال کرد؛ این گروه تروریستی در سال های اخیر فعالیت خود را در غرب آسیا همانند مصر و تونس نیز گسترش داده است. /ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: