« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
به مناسبت هفته بسیج محقق‌شد
100 طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار دو میلیارد تومان در هفته بسیج افتتاح و به بهره‌برداری رسید
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد این استان در هفته بسیج افتتاح صد طرح اشتغال مددجویی با اعتبار دو میلیارد تومان است که چهار طرح به نمایندگی از این صد طرح در منطقه یک و دو یاسوج افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های اجراشده بیشتر در بخش‌های کشاورزی، دامداری، صنفی صنعتی، خدماتی و صنایع است افزود: یکی از اهداف اساسی کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار است و این نهاد با نظارت مستمر بر طرح‌های اجراشده موجبات پایداری طرح‌های اجراشده را فراهم می‌کند.

محبی بهره‌برداری از یک واحد مسکن مددجویی در شهرستان لنده را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در هفته بسیج نام برد و افزود: 18 واحد مسکونی مددجویی با اعتبار 658 میلیون تومان به مددجویان واگذار شد که 324 میلیون آن را کمیته امداد و باقی‌مانده از طریق خیران، بستگان مددجو و تسهیلات بهسازی پرداخت‌شده است.

وی به پرداخت جهیزیه به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این هفته کمیته امداد اشاره و بیان کرد: در این زمینه 24 مورد جهیزیه به مبلغ 72 میلیون تومان در منطقه یک یاسوج و شهرستان دنا به زوج‌های جوان پرداخت شد.

 مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ویزیت رایگان 65 نفر از دانش آموزان مجتمع شهدای یاسوج با همکاری بسیج جامعه علوم پزشکی، غبارروبی گلزار مطهر شهدا و اجرای میدان تیر را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج کمیته امداد نام برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: