« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
پایگاه خبری آوای رودکوف:استقلال باید چشم انتظار برد پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن باشد تا بتواند بهترین رتبه فصلش را تا پایان این هفته حفظ کند.

به گزارش وب‌سایت نود، استقلال با یک امتیازی که از پیکان گرفت به رده هشتم رسید و بهترین رتبه‌اش را در طول فصل بدست آورد. البته شفر برای این که تا پایان هفته چهاردهم بتواند همین رتبه را حفظ کند باید امیدوار به برد پرسپولیس باشد. شاید استقلال در این چند هفته نتوانسته باشد یک روند ثابت را طی کند و نتایج خوبی را بگیرد اما آرام آرام خودش را از رده‌های پایینی جدول به رده‌های بالاتر کشیده و اگر پرسپولیس یاری کند آنها می‌توانند امیدوار باشند که هفته بعد را روی رده هشتم آغاز کنند و به رده‌های بالاتر فکر کنند.

پرسپولیس اگر به ذوب‌آهن امتیاز بدهد و به این تیم ببازد یا مساوی کند استقلال باز هم به رده‌ پایین‌تر می‌آید اما اگر پرسپولیس، ذوب‌آهن را شکست دهد استقلال خیالش از حضور در نیمه بالایی جدول راحت باشد. استقلال شرایط فعلی‌اش را بیش از همه مدیرون دروازه‌بان جوان و خط دفاعش است که توانسته تا حدودی گل‌نزدن مهاجمان را جبران کرده و با کلین‌شیت حداقل یک امتیاز را از بازیها گرفته و آرام آرام خود را در جدول بالا بکشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: