« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
جهان
بمب افکن های دور پرواز توپولوف روسیه مراکز گروه تروریستی داعش در دیرالزور سوریه را هدف قرار دادند.
 به گزارش آوای رودکوف به نقل از ایرنا، وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: 6 فروند بمب افکن دور پرواز راهبردی توپولف-22 ام.3 نیروی هوافضای روسیه برای پشتیبانی هوایی از عملیات زمینی واحدهای ارتش سوریه، مراکز گروه تروریستی داعش را در چند نقطه دیرالزور هدف قرار دادند.
در این بیانیه آمده است: این بمب افکن های دورپرواز روسی از یک پایگاه هوایی در روسیه به پرواز درآمده و مقر فرماندهی و محل تجمع تسلیحات سنگین تروریست های داعشی را در استان دیرالزور بمباران کردند.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از این بیانیه نوشت: پهپادهای تجسسی با تصویربرداری از مراکز بمباران شده، اصابت بمب ها به اهداف تعیین شده را تائید کردند.
هواپیما های روسیه در حریم هوایی سوریه با جنگنده های سوخو-30 اس.ام و سوخو-35 که از پایگاه هوایی حمیمم به پرواز درآمده بودند، همراه شدند و پس از انجام ماموریت به پایگاه خود بازگشتند.
در یک هفته اخیر هواپیماهای روسی حدود 420 پرواز رزمی در سوریه انجام داده و بیش از 900 هدف تروریست ها را بمباران کردند.
روسیه از مهر ماه سال 94 به درخواست دمشق در سوریه عملیات ضدتروریستی انجام می دهد.
گروه کشورهای غربی - عربی ضدسوری به سرکردگی آمریکا از 6 سال پیش با راهبرد سرنگونی دولت سوریه، کارزاری را در این کشور به راه انداختند که سبب شد ده ها هزار تروریست افراطی از کشورهای مختلف جهان به سوریه گسیل شوند و از جنگ افزارهای پیشرفته، پول و حمایت های اطلاعاتی غرب برای مقابله با دولت دمشق استفاده کنند.
مقام های روسیه اعلام کرده اند با قلع و قمع تروریست ها در سوریه عملیات نظامی علیه آنها نیز به پایان می رسد.
شبد**اروپام*391**1010
انتشار:حسن معظمی
انتهای پیام /*

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین