« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
جهانگیرایزدپناه
حکایت ما "هلَه لیِ( هُلهُله ) پس از بویگ" است . حالا که احمدی نژاد و تیمش هیچ کاره مملکت اند ، از هر طرف بر سرشان می کوبیم .
پایگاه خبری آوای رودکوف
«جهانگیرایزدپناه»:هیچ زمانی ودر هیچ دوره ای از رئیس جمهور سابق آقای احمدی نژاد دفاع نکرده ورای نداده خس وخاک نامیدن مخالفین را مردود دانسته وبعضی روشهای ایشان را مناسب چنین منصبی نمیدانسته ودر انتقاد از وی تازمانیکه براریکه قدرت بود ابائی نداشته ایم ،اما بعد از اتمام دوره ریاستش تاختن بروی امری شایسته نیست ،چون عهده دار امور نیست که با انتقاد از وی به اصلاح کارها کمکی کرده باشیم .

در این رابطه باید گفت:
1- بعضی از ما مثل حکایت ملانصرالدینیم که از دو گوساله اش آن یکی را که قوی بود و فرارمیکرد رها و آن گوساله ضعیف تر که ازجایش تکان نخورده به باد کتک می گرفت . بعضی حضرات انتقادگر ، قدرتمندان حامی آن موقع احمدی نژاد که نظرات وی رامی پسندیدند وتمام توان نظام را برسرش سرمایه گذاری کردند فراموش کرده و فقط بر وی و تیم اش که در واقع قربانی عالم سیاست گشته اند ،می تازند.

بیایید اگر واقعا منتقدید حامیان و علم کنندگان قدرتمند سابقش را که حالا از وی تبری می جویند به چالش بکشید تاشاید حوادثی از این نوع دوباره پیش نیاید.

2-حکایت ما "هلَه لیِ( هُلهُله ) پس از بویگ" است . حالا که احمدی نژاد و تیمش هیچ کاره مملکت اند ، از هر طرف بر سرشان می کوبیم . والا بالله دور از انصاف است .به قول داش مشدی ها ،نا لوطی ها مرامتان کو ؟ اخلاقتان کجا رفته ؟ هجمه ما برایشان چه تاثیری دارد وچه اموری را اصلاح میکند؟

3-از عالم سیاست به کنار از بعد اخلاقی وخصوصیات فردی احمدی نژاد به حکم وظیفه اخلاقیش از زیر دستانش حتی به بهای گزاف جانانه دفاع کرد .در دفاع از یارانش همتی بخرج داد که در تمامی لیست امیدی ها و تدبیری ها ندیدیم (حضراتی که بر خلاف وعده ها و شعارهای انتخاباتی ،منافع خود را بر دفاع از خواسته های مردم ، آزادی حصریون ورفع منموع التصویری ترجیح دادند ).

موضوع عدم کاردانی واشتباهات به کنار، ولی از نظر اخلاقی احمدی نژاد خیلی پسندیده ترو وفادارتر از دوستان وحامیان سابق اش است که از صدر تا ذیل است حالا نه تنها از وی تبری میجویند بلکه وی را محکوم ومردود میدانند.

4-انتقاد سازنده یک مقوله است و تحقیر بازندگان عرصه سیاست مقوله دیگری است. متاسفانه شق دوم رایج است که نشان از عدم توسعه است.

5- در مورد محاکمه یاران احمدی باید گفت ،هر نوع محاکمه و متهم هر که باشد واقعا باید عادلانه و علنی مورد اطلاع مردم باشد . به بهانه امنیت ملی نباید محاکمه غیر علنی وپشت درهای بسته برگزار و فقط میزان محکومیت شان اعلام شود.ترس از بیان اعمال پشت پرده ،فساد اقتصادی وخلافهای بعضی ها را نباید امنیت ملی قلمداد کرد.

احمدی نژاد وتیم اش قدم در راهی نهاده اند وآنهائی رابه چالش کشیده اند که قربانیش کردند وبعد از وی تبری جستند . شریکان سابق اش را به چالش میکشد که با وی هم آوا بودند ولی حالا او را مسبب ناکامیها قلمداد و خود را منزه ومبرا نشان دادند.

انصاف وآزادگی حکم میکند همه نیروها( چه مخالف وچه موافق ) خواهان محاکمه علنی و عادلانه باشد تا بتوانند علنا حرفشان را بزنند . یکطرف سواره وباشمشیروطرف دیگر یعنی متهمان پیاده وبی سلاح (بدون حق بیان ناگفته ها) نباشند ،زیرا دستگاه محاکمه کننده شان در ید کسانیست که آقای احمدی نژآد مدعی است در چنته اش حرفهائی برای گفتن برعلیه شاه کله ومنسوبینش دارد.

" مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین"آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: