« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
جهان
منابع خبری اعلام کردند که علاوه بر علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین یمن شماری از همراهان وی نیز درحمله امروز کشته شدند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛شبکه خبری الجزیزه اعلام کرد: عارف الزوکا دبیر کل حزب کنگره مردمی یمن نیز به همراه علی عبدالله صالح رئیس جمهوری سابق و رهبر این حزب در حمله امروز به قتل رسید.

به گزارش نامه نیوز، علی عبدالله صالح روز دوشنبه در حالی که به همراه شماری از کادر رهبری حزب متبوع خود 'کنگره مردمی' از صنعا عازم استان مارب بود نزدیک سنحان زادگاه خویش هدف حمله قرار گرفت و کشته شد.

شبکه خبری اسکای نیوز گزارش داد: طارق العواضی معاون دبیرکل حزب کنگره نیز به همراه عبدالله صالح به قتل رسیده و سرتیپ خالد پسر صالح نیز بازداشت شده است.

این شبکه خبری افزود: مهاجمان عبدالله صالح را از خودرواش پیاده و او را تیرباران کردند. آنها با 20 دستگاه خودرو کاروان وی را تعقیب می کردند.

شبکه خبری المیادین نیز به نقل از نیروهای یمنی اعلام کرد که صالح در منطقه ای کشته شده که تحت سیطره هوایی امارات قرار دارد.
منبع: ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین