« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمدتشریح کرد
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمدگفت: باید در جاده های کوهستانی زنجیر چرخ همراه رانندگان باشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ اسفندیار تباشیر با اعلام این خبر اظهار داشت: برابر پیش بینی‌های سازمان هوا‌شناسی با افزایش برودت هوا تا ساعتی دیگر شاهد افزایش نزولات جوی بصورت بارش باران و برف به ویژه در مناطق سردسیری، کوهستانی و برف گیر استان هستیم.

وی عنوان کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده توسط هوا‌شناسی استان و کشور کسانی که قصد تردد از جاده‌های کوهستانی استان کهگیلویه و بویراحمد را دارند، همراه داشتن زنجیر چرخ در زمستان برای خودرو‌ها بمنظور پیشگیری از حوادث رانندگی ضروری است.

تباشیر ابراز کرد: ماموران پلیس راه این استان به صورت شبانه روز در مناطق کوهستانی و برفگیر استان حضور دارند و از تردد وسایل نقلیه فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی جلوگیری می‌کنند.

وی ابراز کرد: برابر تجربیات سال‌های گذشته وسایل نقلیه فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی ضمن در راه ماندن، امداد رسانی و پاک سازی جاده‌ها را با مشکل جدی مواجه می‌کنند.

تباشیر با اشاره به اینکه پلیس راه با اشاره به اجتناب از تردد‌ها و سفرهای غیرضروری در شرایط آب و هوایی پرخطر، تصریح کرد: رانندگان قبل از مسافرت در فصل زمستان به طور حتم یک‌بار به‌طور آزمایشی زنجیر چرخ خودرو را بسته و آچارهای مورد نیاز را همراه داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین