« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
یاسوج
آقای استاندار در موضوع انتصابات معاونین استاندار اگر قرار است به عدالت تقسیم قدرت شکل گیرد چگونه به شهرستان کهگیلویه که خود حضرتعالی دربازدید اولیه‌ات از آن به عنوان شهربی روح ومرده نام برده ای توجه نفرمودی وازآن وسه شهرستان همجوارش چشم پوشی کردید!
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛
حجت‌الاسلام شیخ عبدی‌پور مدیرکل اسبق ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و  از کارکنان استانداری به انتصاب های استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد.

متن کامل سخنان وی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الرب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین با عرض سلام وادب محضرحضارمحترم وعرض تبریک پیشاپیش ولادت باسعادت رسول مکرم اسلام (ص), گرامی می‌داریم هفته وحدت راوهمچنین گرامی می‌داریم یادوخاطره شهید مرحوم آیت الله مدرس را.

آقای استاندار قبل از حضور حضرتعالی در استان به دو دلیل تغییر مدیریت ارشد استان احساس نیاز می‌شد.

۱_قوم و قبیله و طائفه گرائی مدیران ارشد استان در انتصابات و بکارگیری وسیع و گسترده نیروی اسانی به شکل غیرقانونی و بی ضابطه.

۲_دخالت بیش ازحد نمایندگان مجلس در امورات اجرائی، انتصابات مدیران طائفه‌ای و بکارگیری وسیع و گسترده نیروی انسانی غیر قانونی و طائفه‌ای و قوم و قبیله ای و یا منطقه ای

و حال آنکه یکی ازعوامل اساسی عقب ماندگی و عدم پیشرفت استان همین عملکرد برخی از نمایندگان مجلس چه در ادوار گذشته و چه در دوره فعلی است که منافع فردی و قوم و قبیله ای را بر منافع عمومی و همه مردم ترجیح می‌دهند.

آقای استاندار در مدت دو ماه و نیم که به این استان تشریف آوردید از ظلم، بی عدالتی، تبعیض، عملکرد جزیره ای مدیران، عدم توجه مسئولین ومدیران ارشداستان به مسائل ومشکلات عمومی مردم ازقبیل بیکاری وعدم اشتغال جوانان وبکارگیری وسیع وگسترده نیروهای قوم و قبیله ای و منطقه ای توسط مدیران صحبت‌های خیلی خوبی بیان فرمودیدکه عموم مردم استان ازاینکه آقای استاندار دغدعه عموم مردم و توجه به مشکلات آنها را دارد بسیار خوشحال و امیدوار شدند وحقا”و انصافاً”مشکلات و درد استان و مردم را به خوبی تشخیص دادید و مردم بی صبرانه منتظر تعییروتحول در اوضاع و احوال استان بودند ولی باکمال تأسف افرادی که درافکارعمومی برای انتصاب به عنوان معاونین حضرتعالی مطرح می باشندبسیارنگران کننده وامیدمردم رابه یأس ونومیدی مبدل ساخته است زیرا ازیک طرف بازهم معلوم است که انتخاب آنهاتوسط نمایندگان مجلس انجام گرفته

و از طرف دیگر چطور ممکن است فردی که خودنماد و مظهر بی عدالتی و تبعیض و بکارگیری وسیع و گسترده فامیل و قوم و قبیله و منطقه خود می باشد پیاده کننده منویات عدالتخواهانه جنابعالی باشد.

و یا چطور ممکن است فردی که درانتخابات گذشته کاملاً” جانبدارانه انتخابات رابرگزار نموده که اگر نبود نجابت مردم و کاندیداهای رقیب، احتمال هر گونه اتفاق ناگورای بوده و آنچه فضا را از آن حالت خارج کرده دعوت به آرامش کاندیداهای رقیب درانتخابات مجلس و شوراهای اسلامی بوده، چنین فردی می‌تواند تآمین کننده امنیت و تدبیر کننده امورات استان باشد.

آقای استاندار در موضوع انتصابات معاونین استاندار اگر قرار است به عدالت تقسیم قدرت شکل گیرد چگونه به شهرستان کهگیلویه که خود حضرتعالی دربازدید اولیه‌ات از آن به عنوان شهربی روح ومرده نام برده ای توجه نفرمودی وازآن وسه شهرستان همجوارش چشم پوشی کردید و اگر تقسیم معاونین بر اساس دادن سهم به نمایندگان مجلس بوده درست است که نماینده محترم آن حوزه انتخابیه همراه وهمگام بادولت نیست ولی باکمال تآسف درانتخابات ریاست جمهوری دوازدهم شهرستان کهگیلویه بیشترین رآی رابه دولت فعلی داده است و آیاسزاوار نبود لااقل به احترام آراء مردم به دولت، سهمی برای آن شهرستان و سه شهرستان همجوارش لحاظ فرمائید؟

آقای استاندارجنابعالی استانداریدوقانونا"می توانیدفردی امین ومورداطمینان برای اداره امورات مد نظرتان ازخارج ازاستان همراه خودبیاوریدوفردجوان خوبی هم آوردیدکه هنوزاستخدام نیست وبایدآنرادراستان استخدام نماییدتابتوانیدبه آن مسئولیت دهیدخواهش می کنم به جای ایشان یک جوان تحصیلکرده ی بیکارازهمین استان استخدام نماییدوبه او اعتمادنماییدوکارهایت راواگذارفرمایید.

آقای استاندار

 درپایان از شما خواهش می‌کنم  درب‌های محل کار خود و حوزه استاندار را به روی مردم و مدیران بازکنید و اجازه فرمائید آنها مشکلات خود و استان را مستقیماً با شما مطرح نمایند./کبنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن اباد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
به عبدی پوربگویند خودش چطور امدسرکار،مگر نه باسفارس ان مردبزرگ آمد، نمک راخوردونمکدان راشکست ،.....................خودش درکدام آزمون شرکت کرده ؟کی عدالتمند شدی که ازعدلت دم میزنی.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: