« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
استاندار کهگیلویه وبویراحمد:
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در فرهنگ توسعه هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد و پیامبراکرم (ص) در آغاز رسالت با ارج نهادن به حضرت خدیجه کبری(س) نشان دادند که بانوان در اسلام جایگاه ویژه ای دارند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمد احمدی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل جدید و قدیم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، افزود: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس جایگاه ویژه ای برای زنان در جامعه ترسیم کردند.

وی اظهار داشت: تکریم بانوان و فضا دادن به آنها راهبردی است که لازمه پیشرفت و توسعه کشور است.

احمدی تاکید کرد: این تفکر که مردان صرفا رهبران و مدیران خوبی هستند این اجازه را به ما نمی دهد که فضا را برای زنان محدود کنیم.

وی با بیان اینکه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ماموریت های مهمی در راستای اشتغال زایی دارد، عنوان کرد: تاکید دولت بر توسعه اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی است .

استاندار عنوان کرد: برای بهبود شرایط اشتغال، ارتقا واحدهای تولیدی هدفگذاری کلانی انجام گرفته و امید است با برنامه ریزی مناسب تحقق اقتصاد مقاومتی را در استان شاهد باشیم.

احمدی گفت: از جمله وعده های انتخاباتی رئیس جمهور به کار گیری بانوان در سیستم های مدیریتی بود که به حول قوه الهی نمونه ای از آن در استان محقق شد و باید به وعده های انتخاباتی دکتر روحانی جامعه عمل بپوشانیم.

 استاندار تصریح کرد: خرسندم که در ماه های آغازین خدمتم در این استان شاهد معارفه بانوان در حوزه های مدیریتی هستم و امید است این روند ادامه یابد.

احمدی ابراز داشت: انتظار می رود، خانم نیک مرام با تلاش فراوان اعتماد لازم برای حضور بیش از پیش زنان استان را در عرصه مدیریتی فراهم کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: