« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد:
استاندار کهگیلویه وبویراحمدگفت:بر هزینه کرد دقیق تسهیلات به صورت ویژه نظارت می کنیم و خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش بانک با سرمایه گذار هستیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمد احمدی در بازدید از شرکت دارویی و آرایشی بهداشتی زربند به اهمیت بنیادی سرمایه گذاری در عرصه های اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد و هرگونه سرمایه گذاری را عامل تحرک در تولید، اشتغال، درآمد و رونق اقتصادی استان دانست و تاکید کرد: مسئولان شرکت ها با مدیریت صنعتی به پیشبرد اهداف خود عمل کنند.
وی با بیان اینکه، همه دستگاه های اجرائی با تمام ظرفیت برای ایجاد و رونق کار و اشتغال از آمادگی کامل برخوردارند، گفت: از همه بانک های عامل استان گفته ایم که یار و مددکار سرمایه گذاران باشند.
استاندار، شرکت سینره و زربند را از شرکت های موفق دانست و افزود: از صنعت و معدن استان خواسته ایم  که تسهیلات خود را با پیشرفت هر فاز به سینره و زربند تخصیص دهد و بعد از دریافت تسهیلات از میزان پیشرفت آن نیز بازدید خواهیم کرد.
استاندار تصریح کرد: بر هزینه کرد دقیق تسهیلات به صورت ویژه نظارت می کنیم و خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش بانک با سرمایه گذار هستیم.
وی با بیان اینکه در سیستم های نوین بازاریابی برای تبلیغات نیاز به ایجاد و راه اندازی دفتر در مناطق مختلفی نیست، بیان کرد: شرکت سینره می تواند در راستای هدفگذاری تبلیغات مدرن نسبت به تشکیل تیم ورزشی با برند سینره و زربند اقدام کنند تا علاوه بر پوشش نیازهای پرسنل، تبلیغات مناسبی انجام شود.
احمدی، رعایت اصول بهداشتی را ضروری دانست و تصریح کرد: یک شرکت بهداشتی و دارویی باید از نظر رعایت مسائل بهداشتی سرآمد سایر موسسات و شرکت ها باشد زیرا فضای مناسب و زیبای یک شرکت خود بزرگ ترین تبلیغ برای آن موسسه است.
احمدی تاکید کرد: انتظار می رود با بهره گیری از شیوه نوین تبلیغ که امروزه در دنیاست، شرایط بازاریابی این دوشرکت نسبت به گذشته بهبود یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: