« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
پایگاه خبری آوای رودکوف: رئیس‌جمهور ترکیه واشنگتن را در ریخته شدن خون فلسطینیان شریک دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه روز دوشنبه گفت که آمریکا با تصمیم خود در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، در ریختن خون فلسطینیان شریک است.

وی طی سخنانی به مناسبت روز جهانی حقوق بشر در آنکارا گفت: روز جهانی حقوق بشر در حالی فرار سیده که حقوق بشر به‌ویژه در قدس، نادیده گرفته می‌شود.

اردوغان گفت: کسی که در این مسأله در کنار مظلوم قرار نمی‌گیرد، حق سخن گفتن درباره صلح بین‌المللی را ندارد.

رئیس‌جمهور ترکیه اظهار داشت: کسانی که امروز معتقدند مالک قدس هستند، باید بدانند که فردا نمی‌توانند درختی برای مخفی شدن پشت آن پیدا کنند. ظلم و تخریب در قدس تا ابد ادامه نخواهد یافت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در یک سخنرانی در کاخ سفید قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و به دولتش دستور داد مقدمات کار برای اننقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فراهم کنند. این تصمیم ترامپ با محکومیت‌های جهانی مواجه شد.

در پی این تصمیم شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف تظاهرات کردند که ده‌ها تن از آن‌ها به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی و شماری نیز به شهادت رسیدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین